مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان خبر داد؛

برگزاری سومین جشنواره «بانوی تمدن‌ساز» لرستان همزمان با روز زن

«ولی پور عالم» گفت: سومین جشنواره «بانوی تمدن ساز لرستان» همزمان با گرامیداشت سالروز تولد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۳۹۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۵ - 19December 2023

برگزاری سومین جشنواره «بانوی تمدن‌ساز» لرستان همزمان با روز زن

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، «فریبا ولی پور  عالم» مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان امروز (سه شنبه) در جلسه هماهنگی بزرگداشت روز زن و ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) که با حضور نمایندگان ادارات و دستگاه‌ها در سالن شماره یک جلسات استانداری لرستان برگزار شد، اظهار داشت: سومین جشنواره بانوی تمدن ساز لرستان همزمان با گرامیداشت سالروز تولد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره به منظور معرفی بانوان شاخص استان برگزار می‌شود، افزود: در این جشنواره تمامی گروه‌ها نظیر استاد دانشگاه، فرهنگیان، شاغل، دانش‌آموز، دانشجو، طلبه و حوزوی، خانه‌دار، فرزندآوری، فعال فرهنگی و کنشگر اجتماعی، ورزشکار، هنرمند، کارآفرین، روستایی و عشایر تعریف و شاخص‌های مورد نیاز برای این گروه‌ها مشخص شده است.

ولی پور عالم گفت: بانوان موفق در گروه‌های مذکور می‌تواند تا هشتم دی‌ماه از طریق سایت www.banoyetamadonsaz.ir ثبت‌نام کنند.

مدیرکل امور بانوان استانداری با اشاره به اینکه ممکن است یک بانو در دو بخش و یا بیشتر موفقیت‌هایی داشته باشد، تصریح کرد: محدودیتی در ثبت نام در گروه‌های مختلف نیست سایت معرفی شده ۲۴ ساعته باز است و بانوان در هر ساعت از شبانه روز می‌توانند اطلاعات خود و مدارک خود را بارگذاری کنند.

وی عنوان کرد: از دختر ۹ ساله تا بانوان ۹۰ ساله می‌توانند در سومین جشنواره بانوی تمدن ساز لرستان ثبت نام کنند و محدودیتی از این نظر نیست.

ولی پور با بیان اینکه در جشنوراه اول سی نفر و در جشنواره دوم بیست نفر از بانوان شاخص استان مورد تجلیل قرار گرفتند، افزود: زندگینامه برگزیدگان دوره قبل در قالب کتابی چاپ شده است و همزمان با برگزاری سومین دوره جشنواره بانوی تمدن ساز لرستان رونمایی می‌شود.

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان با اشاره به جشنواره بانوی تاثیرگذار، خاطر نشان کرد: این جشنواره در سطح ملی برگزار می‌شود و امیدواریم بانوان هم استانی در این جشنواره نیز خوش بدرخشند.

در این جلسه هر کدام از بانوان نماینده دستگاه‌ها برنامه‌های مورد نظرو پیشنهادی ویژه گرامیداشت سالروز تولد پر برکت بی بی دو عالم حضرت فاطمه (س) و روز زن را بیان کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار