رییس سازمان بسیج رسانه گیلان خبر داد؛

برگزاری رویداد «‌جام رسانه‌ای امید» با مشارکت 40 تیم رسانه‌ای در گیلان

سرهنگ «‌پارسا» از برگزاری رویداد «‌جام رسانه‌ای امید» با مشارکت 40 تیم رسانه‌ای در گیلان خبر داد و گفت: جام رسانه‌ای امید در سه محور جهاد تبیین، جهاد خدمت و امیدآفرینی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۳۹۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۸ - 19December 2023

برگزاری رویداد «‌جام رسانه‌ای امید» با مشارکت 40 تیم رسانه‌ای در گیلانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ «‌مهدی پارسا» رییس سازمان بسیج رسانه گیلان در حاشیه برگزاری رویداد 24 ساعته «‌جام رسانه‌ای امید» در جمع خبرنگاران بسیج رسانه استان گیلان اظهار داشت: این رویداد برای اولین بار توسط سازمان بسیج رسانه تدارک دیده شد و قرار است با فکر و توانمندی اصحاب رسانه، پیشرفت‌های گیلان و ایران منعکس شود.

وی با اشاره به نقش اساسی فعالان فضای مجازی و رسانه‌ها در مقابله با جریان تحریف و یأس دشمن تصریح کرد: جام رسانه‌ای امید در 3 محور جهاد تبیین، جهاد خدمت و امید و در قالب‌های ایده‌پردازی، گزارش مکتوب، یادداشت و سرمقاله، پادکست، تیتر، عکس، پوستر و اینفوگرافی و کلیپ موبایلی برگزار می‌شود و در بخش دیگر، فعالان رسانه‌ محتوا‌ و تولیدات خود را با هشتگ پیشرفت گیلان در اختیار مخاطبین قرار می‌دهند.

پارسا ادامه داد: شاخص ارزیابی محتواها و شبکه انتشار نیز شامل حجم و تعداد انتشار، تعداد بازدید از محتواهای تولید شده، تعداد اشتراک‌گذاری محتوا و میزان عکس‌العمل مخاطب خواهد بود و اصحاب رسانه گیلان در قالب 40 تیم رسانه در این رقابت حضور یافتند و تیم‌های برتر سرانجام در رقابت کشوری حضور پیدا خواهند کرد.

رییس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه قدس گیلان نیز در این نشست با اشاره به اهمیت امیدآفرینی در بین آحاد جامعه اظهار داشت: کارخانجات و واحدهای تولیدی از مظاهر امید و پیشرفت در جامعه هستند.

سرهنگ عباس اسکندری کمک به کارآمدی دولت اسلامی و اسلامی کردن فضای کسب و کار‌ را از جمله ماموریت‌های سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه دانست و عنوان کرد: 3 محور جهاد تبیین،‌ خدمات‌رسانی و امیدآفرینی را سرلوحه کار خود قرار داده‌ایم‌.

وی با اشاره به بازدید جمعی از اصحاب رسانه گیلان از کارخانجات و واحدهای تولیدی استان در قالب راویان پیشرفت گفت: هدف از اجرای این برنامه، انعکاس پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب در عرصه صنعت است.

رییس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه قدس گیلان از امضای تفاهم‌نامه با اداره‌کل آموزش و پرورش استان با هدف بازدید دانش‌آموزان از واحدهای تولیدی استان در قالب اردوهای راویان پیشرفت خبر داد و افزود: پاسخگویی متولیان کار و تولید به جامعه هدف در قالب میز خدمت تخصصی در شهرک‌های صنعتی و واحدهای تولیدی شهرستان رشت و استان، استفاده از تریبون نماز جمعه به‌جهت فرهنگ‌سازی در حمایت از تولیدات داخلی و استفاده از ابزار رسانه برای امیدآفرینی، مشارکت دادن کارگران و کارفرمایان در برنامه‌های ملی و استانی، ارتباط میدانی مراکز علمی و دانشگاهی با مراکز کار و تولید،‌ برنامه اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به واحدهای تولیدی در آینده، زمینه‌سازی حضور مبلغان دینی و هادیان سیاسی و اساتید دانشگاه برای ترویج امید در عرصه کار و تولید، حمایت از زندانیان جویای کار، تداوم نهضت کمک‌های مومنانه از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج کارگران و کارخانجات است.

اسکندری ادامه داد: تفاهم‌نامه‌ای نیز با اداره‌کل کار و تعاون و سازمان فنی و حرفه‌ای استان به‌منظور اجرای برنامه‌های فرهنگی برای ایجاد شوق و امید بین کارگران و مهارت‌افزایی افراد جویای کار به امضا رسیده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار