پس از سال‌ها تحمل رنج دوری؛

مادر شهید «مشهود عمارلو» دار فانی را وداع گفت

پس از سال‌ها تحمل رنج دوری؛ مادر شهید «مشهود عمارلو» دار فانی را وداع گفت.
کد خبر: ۶۳۹۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۰ - 19December 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، حاجیه خانم «زمرد عمارلو»، مادر شهید والامقام «مشهود عمارلو» پس از سال‌ها تحمل رنج دوری امروز دعوت حق را لبیک گفته و به دیار باقی شتافت.

مراسم تدفین و تشییع آن مرحومه روز چهارشنبه مورخه ۲۹ دی‌ماه سال‌جاری ساعت ۱۰ صبح در بهشت زهرای شهر آب‌بر برگزار خواهد شد.

«مشهود عمارلو» چهارم دی ماه ۱۳۴۳، در آب‌بر دیده به جهان گشود. دوران ابتدایی را در روستای زادگاهش خواند و راهنمایی را تا کلاس دوم راهنمایی در طارم ادامه داد، با شروع انقلاب به مردم پیوست و در راهپیمایی‌ها شرکت می‌کرد.

به دنبال پیروزی انقلاب در پایگاه‌های مقاومت بسیج فعالیت‌هایش را شروع کرد. به تاریخ ۱۲ مرداد ۱۳۶۲ به عضویت رسمی سپاه درامد. به خاطر علاقه خاصی که به دفاع از کیان مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب داشت، عازم جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شد و در اطلاعات عملیات لشکر ۱۷ علی‌بن‌ابیطالب سازمان یافت.

او پس از انجام چندین ماموریت محوله، سرانجام در منطقه‌ی عملیاتی غرب کشور به تاریخ ۲۵ آبان ماه ۱۳۶۳ به شهادت رسید. پیکر مطهر شهید مشهود عمارلو در خاک دشمن ماند و جزء شهدای مفقودالاثر بود. تا این که پیکر شهید توسط گروه تفحص در ۹ آذر ۱۳۸۲ کشف و شناسایی شد. پیکر وی پس از انتقال به گلزار شهدای زادگاهش آب‌بر به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها