برگزاری شب شعر بین‌المللی «شهدای غزه» در شیراز

«بیانی» از برگزاری شب شعر بین‌المللی «شهدای غزه» در شیراز خبر داد و گفت: شب شعر شهدای غزه که هشتمین کنگره بین‌المللی شعر ایثار به شمار می‌رود، جمعه یک دی‌ماه در سالن اجتماعات مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان فارس چهارراه حافظیه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۳۹۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵ - 20December 2023

برگزاری شب شعر بین‌المللی «شهدای غزه» در شیرازبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، «ابراهیم بیانی»، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس، امروز، در جلسه هم‌اندیشی مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی مشارکت کننده در برگزاری هشتمین کنگره بین‌المللی شعر ایثار در شیراز از عموم مردم شیراز به ویژه هنرمندان، شاعران و فرهیختگان جهت شرکت در این مراسم دعوت کرد و اظهار داشت: فراخوان هشتمین کنگره بین‌المللی شعر ایثار، ۱۲ آذر در شیراز آغاز شد و مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این کنگره، تا ۱۵ دی ماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: در راستای برگزاری هشتمین کنگره بین‌المللی شعر ایثار، ۵ پیش کنگره در شهرهای شیراز، جهرم، فسا، کازرون و آباده برگزار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس، با بیان اینکه مراسم اختتامیه هشتمین کنگره بین‌المللی شعر ایثار بهمن ماه سال جاری به میزبانی شیراز برگزار می‌شود گفت: علاقه‌مندان جهت شرکت در این کنگره می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی فرهنگ ایثار و شهادت «نوید شاهد»، مراجعه کنند.

به گفته بیانی»، این مراسم با حضور ۱۱ شاعر بین‌المللی از کشورهای ترکیه، لبنان، عراق، سوریه، هند و نپال و جمعی از شاعران ملی و استانی جمعه مورخ یکم دی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار