در هیئت رئیسه و معاونین مرزبانی انتظامی؛

وزیر کشور: آمادگی رزم مرزبانان فراجا در دریا و خشکی/ دشمن از هر حربه‌ و ابزار‌ برای ضربه زدن به نظام و انقلاب استفاده می‌کند

وحیدی گفت: مرزبانی همیشه در اقصی نقاط ایران اسلامی در دریا و خشکی آماده رزم است که نشان دهنده آمادگی بالای عملیاتی است و جا دارد از همه عزیزان تا رده برجک تشکر کنم.
کد خبر: ۶۳۹۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶ - 20December 2023

وزیر کشور: آمادگی رزم مرزبانان فراجا در دریا و خُشکی/ دشمن از همه حربه‌ها و ابزار‌های خود برای ضربه زدن به نظام و انقلاب استفاده می‌کندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «احمد وحیدی» وزیر کشور و جانشین فرمانده معظم کل قوا در امور فراجا در ستاد مرزبانی فراجا در جمع هیئت رئیسه و معاونین مرزبانی انتظامی ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و شهادت ۱۱ تن از کارکنان انتظامی شهرستان راسک، با بیان اینکه خدمت در مرزبانی و دفاع از مرز‌های ایران اسلامی افتخاری بزرگ است، اظهار داشت: خدمت در مرزبانی و مرز‌های ایران اسلامی افتخاری بزرگ است که نصیب هر کسی نمی‌شود، بر خود ببالید که این افتخار بزرگ نصیب شما شده است.

وحیدی گفت: از همه زحمات شما عزیزان و مرزبانان در تأمین امنیت مرز‌ها تشکر می‌کنم چرا که در گرم‌ترین و سردترین شرایط جغرافیایی کار بسیار بزرگ و ارزشمند دفاع از مرز‌های ایران اسلامی را عملی می‌کنید.

 وزیر کشور ادامه داد: مرزبانی همیشه در اقصی نقاط ایران اسلامی در دریا و خشکی آماده رزم است که نشان دهنده آمادگی بالای عملیاتی است که جا دارد از همه عزیزان تا رده برجک تشکر کنم.

جانشین فرمانده معظم کل قوا در امور فراجا بر مبارزه مرزبانی با جریانات تروریستی در مرز‌ها تأکید کرد و گفت: امروز مرزبانی مأموریت سنگین مبارزه با جریانات تروریستی، مقابله با قاچاق مواد مخدر، سلاح، قاچاق کالا و ... را بر عهده دارد، دشمن از همه حربه‌ها و ابزار‌های خود برای ضربه زدن به نظام و انقلاب استفاده می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه قاچاق کالا باعث ضربه به تولیدات داخلی است، افزود: وظیفه مرزبانی حفظ حدود و ثغور مرز‌های ایران اسلامی در خشکی و دریا است و مرزبانان چشمان بیدار نظام در مقابله با هرگونه تهدیدات از جمله قاچاق کالا می‌باشند و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنند.

وزیر کشور از جانفشانی کارکنان فراجا در شهرستان راسک قدردانی کرد و گفت: مأموران غیور و سلحشور انتظامی در راستای تأمین امنیت کشور و دفاع از نظام و انقلاب جان خود را فدا کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از تلاش‌های مرزبانان در مأموریت اربعین حسینی و خدمات رسانی به زائران و دیپلماسی مرزی برای مدیریت تردد زائران با مرزبانی کشور عراق تشکر کرد.

جانشین فرمانده معظم کل قوا در امور فراجا از انضباط ظاهری مرزبانان و خوشایندسازی محیطی یگان‌های مرزی اظهار خرسندی کرد و اظهار داشت: در بازدیدی که همواره از یگان‌های مرزی داشتیم، وضعیت بسیار خوبی در زمینه انضباط ظاهری و خوشایندسازی یگان‌های مرزی را مشاهده کردیم که نسبت به گذشته پیشرفت ملموس است.پ

وحیدی بر کنترل مرز‌ها از طریق تجهیزات الکترونیکی، اپتیکی و هوشمند تأکید کرد و بیان داشت: کنترل یکپارچه مرز با استفاده از تجهیزات نوین مورد تأکید است و باید در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار