سرهنگ حیدری در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

برگزاری نشست تخصصی «دفاع مقدس، الگوی مدیریت جهادی» توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس

رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج پژوهش‌های دفاع مقدس کشور اعلام کرد: برگزاری نشست‌های تخصصی، ذیل همایش جایگاه علم و فناوری در دوران دفاع مقدس تا پایان سال توسط دستگاه‌های مختلف کشوری و لشکری برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۳۹۲۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱ - 21December 2023

برگزاری شش نشست تخصصی «دفاع مقدس، الگوی مدیریت جهادی» تا پایان سال جاریسرهنگ «حمید حیدری» رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج پژوهش‌های دفاع مقدس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس اظهار داشت: همایش جایگاه علم و فناوری در دفاع مقدس سال گذشته طبق تدابیر فرمانده معظم کل قوا و ابلاغ ستاد کل نیرو‌های مسلح، توسط پژوهشگاه عالی دفاع مقدس و مقاومت شهید سلیمانی برگزار شد. این همایش دوسالانه است و چون اولین دوره آن در سال ۱۴۰۱ برگزار شد، دومین دوره ۱۴۰۳ برگزار می‌شود. بر اساس مصوبات شورای سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی، کمیته علمی قرار شد محور‌های مشخصی اعلام کند و تاکنون نشست‌های تخصصی در وزارت امور خارجه، دانشگاه آزاد اسلامی، جهاددانشگاهی، آموزش و پرورش و مرکز مطالعات آجا برگزار شد.

وی افزود: محوری که برای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به‌عنوان یکی از اعضای اصلی کمیته علمی تعیین شد در موضوع نیروی انسانی بود که نشست تخصصی دفاع مقدس الگوی مدیریت جهادی را پیش‌بینی و در روز دوشنبه ۲۰ آذر برگزار شد.

سرهنگ حیدری تصریح کرد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس علاوه عضویت در شورای سیاست‌گذاری همایش در کمیته علمی هم حضور پررنگ و موثری داشته و در داوری مقالات و نشست‌های علمی آموزشی همکاری داشته و خواهیم داشت.

وی با اشاره به تعداد به مقالات داوری شده سال گذشته در این دوسالانه گفت: خروجی دوسالانه اول بیش از ۳۰۰ مقاله در پنج محور تخصصی بود. نزدیک ۱۰ درصد از مقالات، از سوی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برای همایش ارسال شده بود. امسال نیز یک محور اضافه شده و پوستر همایش با شش محور اصلی و بیش از ۴۰ محور فرعی اعلام که از پژوهشگران گرانقدر دعوت می شود مقالات خود را برای همایش ارسال کند. 

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار