مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران:

خیر مازندرانی به نیت شهید گمنام حامی ۱۶ هزار یتیم و محسنین شد

«معافی» گفت: خیر نیکوکار مازندرانی در روز تشییع شهید گمنام ۱۶ ساله که در مجتمع فرهنگی تربیتی شهید رجایی فریدونکنار تدفین شد، نیت این شهیدگمنام حمایت از ۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین را بر عهده گرفت.
کد خبر: ۶۳۹۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸ - 20December 2023

خیر مازندرانی به نیت شهید گمنام حامی ۱۶ هزار یتیم و محسنین شدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «میثم معافی» مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران امروز در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از همت والای مردم شریف استان برای تشییع پیکر‌های مطهر شهدای گمنام در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و تدفین پیکر مطهر دانش آموز شهید ۱۶ساله تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس از جزیره مجنون در اردوگاه دانش آموزی فریدونکنار اظهار داشت: در مازندان ۱۴ هزار و ۱۷۱ فرزند تحت حمایت هستند که از این تعداد دو هزار و ۷۱۲ فرزند یتیم و ۱۱ هزار و ۴۵۹ فرزند محسنین می‌باشند.

وی بیان کرد: خیر نیکوکار مازندرانی در روز تشییع شهید گمنام ۱۶ ساله که در مجتمع فرهنگی، تربیتی شهید رجایی فریدونکنار تدفین شد، با حضور در مراسم به نیت این شهیدگمنام حمایت از ۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین را بر عهده گرفت.

معافی افزود: این خیر پیش از این نیز حامی تعداد زیادی از فرزندان تحت حمایت کمیته امداد در استان و کشور بوده است.

وی یادآور شد: ۶۹ هزار حامی و خیر نیکوکار حمایت ازاین تعداد فرزند یتیم و محسنین را برعهده دارند.

معافی گفت: مردم نیکوکار و خیرین گرامی می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد شهرستان خود و یا از طریق سایت ekram.emdad.ir حمایت از یک یا چند فرزند معنوی را بر عهده بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها