رئیس ستاد انتخابات کشور در همدان تاکید کرد؛

لزوم بهره‌گیری از معتمدین انقلابی در راستای جهاد تبیین

«شاهچراغی» گفت: برای افزایش مشارکت‌های مردمی ارتباط چهره‌به‌چهره و بهره‌گیری از معتمدین انقلابی در راستای جهاد تبیین مؤثر است.
کد خبر: ۶۳۹۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶ - 20December 2023

لزوم بهره‌گیری از معتمدین انقلابی در راستای جهاد تبیینبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «سیدمحمدتقی شاهچراغی» رئیس ستاد انتخابات کشور و معاون سیاسی وزیر کشور امروز (چهارشنبه) در نشست تبیینی، توجیهی و هماهنگی فرمانداران و بخشداران استان همدان، اظهار داشت: تعامل بیشتر با گروه‌های پُرمخاطب و فعالین فضای مجازی برای ارتقای آگاهی عمومی و افزایش اطلاع‌رسانی نهضت خبر خوب مؤثر است.

وی با بیان اینکه در استان همدان شرایط خوبی فراهم است و اقدامات دولت مردمی با اهتمام استاندار و فرمانداران از سر صدق و صفا است، افزود: درسی که از دوران دفاع‌مقدس به عنوان مقطع ارزشمند و حساس گرفتیم اخلاق، همدلی و استحکام است.

 رئیس ستاد انتخابات کشور تصریح کرد: با حمایت‌های نماينده ولی‌فقیه در استان و راهبری قابل تقدیر استاندار، انتخابات پرشوری را در همدان شاهد خواهیم بود و در این امتحان الهی به الطاف خداوند متعال سربلند بیرون خواهیم آمد.

وی با بیان اینکه استان همدان در تشکیل هیأت‌های اجرایی، دقت بالایی داشته است، گفت: دشمن در راستای عملیات روانی، افکار و اذهان را نشانه رفته و برای تقابل با آن باید نشست‌های مختلفی با اقشار مختلف مردم برگزار گردد.

شاهچراغی خاطرنشان کرد: برای افزایش مشارکت‌های مردمی ارتباط چهره‌به‌چهره و بهره‌گیری از معتمدین انقلابی در راستای جهاد تبیین مؤثر است.

وی در پایان متذکر شد: جهاد تبیین توسط ائمه‌  جمعه، معتمدین، بسیجیان و بدنه‌ی دولت مؤثر و مورد تأکید است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها