رهبر انصارالله یمن:

دشمن اسراییلی با وقاحت تمام بیمارستان‌ها را هدف قرار می‌دهد

رهبر جنبش انصارالله یمن گفت: رژیم صهیونیستی با وقاحت تمام بیمارستان‌ها را به عنوان هدف اصلی حمله زمینی خود اعلام کرده است.
کد خبر: ۶۳۹۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰ - 20December 2023

دشمن اسراییلی با وقاحت تمام بیمارستان‌ها را هدف قرار می‌دهدبه گزارش گروه بین الملل دفاع‌پرس به نقل از المسیره، عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی طی ۷۵ روز گذشته با ارتکاب وحشی‌ترین جنایت‌ها حمله‌های خود به ملت فلسطین را ادامه می‌دهد.

الحوثی گفت: دشمن صهیونیست، ملت فلسطین را با تمامی ابزار‌های نسل‌کشی از جمله کشتار به وسیله تمامی ابزار‌های وحشیانه، ایجاد قحطی، محاصره و ممانعت از دستیابی به غدا و دارو هدف قرار می‌دهد.

وی افزود: کشور‌هایی که در حال جنگ هستند معمولاً پایگاه‌های راهبردی و نظامی را به عنوان اهداف خود معرفی می‌کنند، اما دشمن اسرائیلی با وقاحت تمام بیمارستان‌ها را به عنوان هدف خود اعلام کرده است.

الحوثی گفت: آمریکایی‌ها از لحظه نخست در تمامی جنایت‌های صهیونیست‌ها شریک بودند. آن‌ها کارشناسان نظامی خود را برای مدیریت و برنامه‌ریزی به این منطقه فرستادند و صهیونیست‌ها را با هزاران بمب ویران‌گر تجهیز کردند.

وی افزود: آمریکایی‌ها صهیونیست‌ها را به سلاح‌های ممنوعه تجهیز کردند، در تامین مالی عملیات نظامی از آن‌ها حمایت مادی کردند و هواپیما‌های شناسایی را برای مشارکت در جمع‌آوری اطلاعات به منطقه ارسال کردند.

الحوثی بیان کرد: در کنار تمامی انواع حمایت‌های نظامی و مالی آمریکا از رژیم دشمن به حمایت سیاسی نیز پرداخت. آمریکایی‌ها تمامی کشور‌های منطقه را تهدید کردند که از همکاری با ملت فلسطین خودداری کنند تا از این طریق شرایط کافی برای جنایت در غزه بدون اعتراض دیگران را برای صهیونیست‌ها تامین کنند.

رهبر جنبش انصارالله یمن گفت: آمریکا بازوی دیگر صهیونیسم جهانی است که رییس جمهور آمریکا به آن افتخار می‌کند و گرایش خود به آن را اعلام می‌نماید. آمریکا پایگاه‌های خود در منطقه را به مراکز حمایت از دشمن صهیونیست تبدیل کرده و تمامی ذخایر تسلیحاتی خود در کشور‌های عربی را به حمایت از اسراییل اختصاص داده است. آمریکا که خود را به عنوان حافظ صلح خاورمیانه معرفی می‌کند از تصویب هرگونه قطع‌نامه جهت آتش‌بس در غزه ممانعت به عمل می‌آورد و به کشتار غیرنظامیان اصرار می‌ورزد.

وی ادامه داد: انگلیس و برخی کشور‌های اروپایی مانند فرانسه، ایتالیا و آلمان که تاریخ سیاه و کارنامه جنایت‌های وحشیانه‌ای دارند از صهیونیست‌ها دفاع می‌کنند.

الحوثی گفت: کشور‌هایی که به شدت علیه کشور‌های عربی یا مسلمان اقدام می‌کنند در برابر مسایل بزرگ امت اسلامی مانند مظلومیت ملت فلسطین در سستی به سر می‌برند. برخی کشور‌های عربی به شانه خالی‌کردن از مسوولیت حمایت از ملت فلسطین کفایت نمی‌کنند بلکه آنان و مبارزان فلسطینی را سرزنش می‌کنند و هر حمایتی از آنان را تقبیح می‌کنند. اگر آمریکا و اروپا از آن سوی دنیا برای همکاری با اشغالگران ظالم آمده‌اند، چرا امت ما به دلیل انتساب خود به فلسطین و منافع مشترک خویش با ملت مظلوم فلسطین در کنار آنان نمی‌ایستند؟

وی افزود: محور مقاومت در سطح حمایت نظامی، رسانه‌ای و مردمی و برگزاری تظاهرات به حمایت از ملت فلسطین می‌پردازند، اما در برخی کشور‌های عربی حتی برگزاری تظاهرات نیز ممنوع اعلام شده است. ملت عزیز ما به موضع‌گیری صحیح پرداخت و علیه دشمن صهیونیستی اسراییلی اعلام جنگ کردند و نیرو‌های موشکی و پهپادی ما به هدف قراردادن دشمن صهیونیست مبادرت ورزید.

الحوثی گفت: ما از کشور‌هایی که از نظر جغرافیایی میان ما فلسطین اشغالی قرار دارند درخواست کردیم که گذرگاه‌های زمینی را برای حرکت صدهاهزار نفر از فرزندان یمن به سوی فلسطین باز کنند. موضع سیاسی و رسانه‌ای ما روشن است و تمامی جبهه‌های رسانه‌ای ما به طور پایه‌ای برای حمایت از ملت فلسطین و مبارزان آن اقدام کردند.

در حال تکمیل...

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار