وزیر کشور:

شهید «فخری زاده» پرچمدار هسته‌ای ایران است/ برگزاری جشنواره پژوهشی از این دانشمند ضروری است

«وحیدی» شهید «فخری زاده» را دانشمند بزرگ و پرچمدار هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران توصیف کرد و گفت: برگزاری جشنواره پژوهشی از دستاورد‌های علمی این دانشمند ضروری است. ‎
کد خبر: ۶۳۹۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱ - 20December 2023

شهید «فخری زاده» دانشمندی بزرگ و پرچمدار هسته‌ای ایران استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «احمد وحیدی» وزیر کشور عصر امروز در بدو ورود به استان مازندران در محل فرودگاه دشت ناز ساری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور در جشنواره پژوهشی شهید «محسن فخری زاده» و تجلیل از پژوهشگران از برنامه‌های سفر به مازندران است.

وزیر کشور همچنین از افتتاح کمپ ماده ۱۶ مواد مخدر در بابل خبر داد.

طبق برنامه استانداری مازندران وزیر کشور سخنران ویژه جشنواره پژوهشی شهید فخری زاده است و پژوهشگران برجسته و نمونه نیز با حضور وحیدی تجلیل می‌شوند.

برنامه‌ریزی‌هایی که سال گذشته و پس از برگزاری نخستین دوره جشنواره پژوهشی شهید فخری‌زاده در مازندران انجام شد، فراخوان دومین دوره این رویداد پژوهشی نیز منتشر شده و برای دومین سال پیاپی پژوهشگران برتر در این رویداد معرفی و تجلیل می‌شوند.

ترغیب کارکنان دولت و خانواده‌های آنان به اجرای طرح‌های پژوهشی، جلب توجه دانشجویان به تدوین پایان‌نامه و رساله‌های تقاضامحور و همچنین اتصال دانشگاه، دستگاه‌های اجرایی و صنعت از اهداف برگزاری همایش پژوهشی شهید فخری‌زاده عنوان شده است.

همچنین مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان پر خطر و بی‌خانمان موسوم به «مرکز ماده ۱۶ بابل» ظرفیت پذیرش یکهزار نفر را دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار