حضور حداکثری اقتدار ملی/ رئیس ستاد انتخابات کشور مطرح کرد؛

نقش موثر نخبگان در تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

«شاهچراغی» گفت: تحقق مشارکت حداکثری نیاز به نقش‌آفرینی همه نخبگان و گروه‌های مرجع برای دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات است.
کد خبر: ۶۳۹۴۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۵ - 21December 2023

نقش موثر نخبگان در تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخاباتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «سیدمحمدتقی شاهچراغی» رئیس ستاد انتخابات کشور در جلسه هم‌اندیشی با جمعی از جوانان عضو شورای مرکزی هیأت اندیشه‌ورز استان همدان، اظهار داشت: مجموعه اندیشه‌ورز استان همدان از اقدامات خوب و ماندگار است که با استفاده از ظرفیت‌های مردمی، نخبه و جوان به دنبال حل مسائل استان است.

رئیس ستاد انتخابات کشور افزود: کانون و منشاء تحول هر کشور نیروی انسانی و جمعیت فعال و کنشگر آن است که هیأت اندیشه‌ورز استان همدان به عنوان یک نمونه منسجم مردمی بایستی با شبکه‌سازی و همدلی به این ظرفیت مردمی قوام و استحکام بخشید.

شاهچراغی بیان داشت: هیأت اندیشه‌ورز با توجه به منشاء مردمی بودن می‌تواند با بهره از این ظرفیت عظیم با کلید واژه جهاد تبیین بصورت چهره به چهره در جهت ارتقای جایگاه شایسته‌ی مردم برای امیدآفرینی و افزایش مشارکت مردمی در انتخابات فعالانه نقش‌آفرینی کند.

وی افزود: تحقق مشارکت حداکثری نیاز به نقش‌آفرینی همه نخبگان و گروه‌های مرجع برای دعوت از مردم برای شرکت در تعیین سرنوشت کشور است و این حضور حداکثری موجب تقویت امنیت و استمرار حرکت و پیشرفت کشور خواهد بود.

رئیس ستاد انتخابات کشور در پایان با اشاره به شروع روند تحویل دستگاه‌های احراز هویت الکترونيکی به استان‌ها، متذکر شد: با توجه به مجموعه اقدامات صورت گرفته در ستاد انتخابات کشور، مطابق با قانون و طبق زمان‌بندی روند اجرایی انتخابات در حال انجام می‌باشد و در جلسات استانی با دست اندرکاران برگزاری انتخابات در استان‌ها مسائل حوزه‌های انتخابيه به صورت میدانی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها