نماینده ولی‌فقیه در بوشهر:

تولیدکنندگان کالای عفاف و حجاب حمایت شوند

«صفایی بوشهری» گفت: یکی از کار‌هایی که در ایران به ویژه در استان بوشهر باید صورت بگیرد حمایت از تولید کنندگان کالا‌های عفاف و حجاب است.
کد خبر: ۶۳۹۴۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲ - 21December 2023

تولیدکنندگان کالای عفاف و حجاب حمایت شوندبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان بوشهر  امروز در افتتاحیه نمایشگاه عفاف و حجاب با قدردانی از مسئولین و تولیدکنندگان اظهار داشت: عفاف و حجاب یک فریضه ضروری دین است و طبق بیانات مقام معظم رهبری خلاف آن حرام شرعی و سیاسی است.

امام جمعه بوشهر افزود: لازم است همگان به شکل همه جانبه در عرصه فرهنگ‌سازی، زمینه‌سازی تولید پوشاک اسلامی با آرایه‌های عفاف و حجاب و بحث‌های نظارتی به اشکال مختلف تلاش کنند.

 صفایی بوشهری ادامه داد: یکی از کارهایی که در ایران به ویژه در استان بوشهر باید صورت بگیرد حمایت از تولید کنندگان کالاهای عفاف و حجاب است، طراحان و تولید کنندگان برای گسترش کارهای خود باید مورد حمایت قرار بگیرند و بازار مناسبی برای ارائه این محصولات چه به صورت نمایشگاه‌های مقطعی و چه نمایشگاه‌های دائمی داشته باشند.

وی با بیان اینکه تمام ستادهای نماز جمعه در روز جمعه و در تمام استان برای ارائه کالا در اختیار تولید کنندگان قرار بگیرد اظهار کرد: مسئولین بانکی تسهیلات را در این رابطه قرار دهند و مهلت‌های بانکی را به شکل مناسب برای تولید کنندگان در نظر بگیرند.

امام جمعه بوشهر خطاب به تولیدکنندگان در این نمایشگاه عنوان کرد: امیدواریم تولیداتی با جاذبه‌های خوب برای دختران از سنین کودکی تا بزرگسالی تولید تا کمبودهایی که در بازار وجود دارد با تلاش‌های شما جبران شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار