حمله پهپادی حزب الله به مواضع صهیونیست‌ها در مزارع اشغالی شبعا

حزب الله لبنان مواضع صهیونیست‌ها را در مزارع اشغالی شبعا با سه پهپاد هدف حمله قرار داد و منابع عبری به زخمی شدن پنج صهیونیست در حملات موشکی مقاومت اسلامی لبنان اذعان کردند.
کد خبر: ۶۳۹۵۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵ - 21December 2023
حمله پهپادی حزب الله به مواضع صهیونیست‌ها در مزارع اشغالی شبعابه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، مقاومت اسلامی حزب‌الله لبنان امروز پنجشنبه اعلام کرد که مجاهدانش مراکز تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی را در مزارع اشغالی شبعا با سلاح‌های موشکی و خمپاره‌ای به صورت مستقیم و با دقت هدف قرار دادند.
 
حزب الله همچنین اعلام کرد که استحکامات نظامیان اشغالگر را در مزارع اشغالی شبعا به صورت همزمان با سه پهپاد تهاجمی هدف قرار داد و پهپاد‌ها با دقت به اهداف خود اصابت و آن‌ها را منهدم کردند.
 
مجاهدان مقاومت اسلامی لبنان همچنین پایگاه الجرداح را نیز با سلاح‌های مناسب هدف قرار دادند.
 
روزنامه عبری زبان هاآرتص اذعان کرد که بر اثر شلیک موشک ضد زره از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی، پنج نظامی صهیونیست زخمی شدند.
 
خبرنگار المیادین نیز اعلام کرد که روستای اشغالی «هونین» در منطقه الجلیل اعلی در شمال فلسطین اشغالی هدف حمله مستقیم از جنوب لبنان قرار گرفت و آژیر خطر در شهرک اشغالی مرگلیوت به صدا درآمد.
 
رسانه‌های رژیم صهیونیستی هم اذعان کردند که شهرک اشغالی مرگلیوت با پنج موشک ضد زره، چند پهپاد و هشت گلوله خمپاره شلیک شده از جنوب لبنان هدف قرار گرفت.
 
در مقابل، توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی دو شهرک یارون و رمیش در جنوب لبنان را هدف قرار داد.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها