استاندار همدان:

فرهنگ ورزش پهلوانی باید نهادینه شود

«قاسمی فرزاد» با تاکید بر اینکه فرهنگ ورزش پهلوانی باید نهادینه شود، گفت: کسانی که بعد از قهرمانی به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران احترام می‌گذارند، به تمام ارزش‌های ملت ایران اسلامی احترام می‌گذارند.
کد خبر: ۶۳۹۶۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۳ - 21December 2023

فرهنگ ورزش پهلوانی باید نهادینه شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان در مراسم تجلیل از قهرمانان بازی‌های آسیایی و پارا آسیایی، اظهار داشت: جامعه ما برای تضمین سلامت باید به سمت ورزش همگانی حرکت کند. ورزش باید از دوران طفولیت مورد توجه قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه دولت مردمی به ورزش قهرمانی و پهلوانی و زیرساخت‌ها توجه ویژه دارد، افزود: پرچم نماد تمام افتخارات، تمامیت ارضی‌ و شهدای گرانقدر است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه فرهنگ ورزش پهلوانی باید نهادینه شود، ادامه داد: کسانی که بعد از قهرمانی به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران احترام می‌گذارند، به تمام ارزش‌های ملت ایران اسلامی احترام می‌گذارند.

وی با تاکید براینکه همه کسانی که در این مسیر حرکت کردند و افتخار آفریدند برای ما محترم و قابل احترام هستند، متذکر شد: از همت و تلاش در مجموعه ورزش و جوانان به جهت توجه به ورزش همگانی و قهرمانی تشکر می‌کنم.

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: دولت توجه ویژه‌ای به ورزش دارند و اعتبارات خوبی در اعتبارات سفر در نظر گرفته‌اند. در بسیاری از شهرستان‌ها پروژه‌های نیمه‌تمام دهه‌های قبل مانند استخر شنا و سالن‌های ورزشی با اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به استان تکمیل شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی متذکر شد: در سال گذشته درگیر بحران آب بودیم اما امسال انتقال آب با عزم راسخ و دستور اکید‌ رئیس جمهور  و تخصیص قریب به ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار انجام شد.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها