امام جمعه بروجرد:

جبهه مقاومت به خوبی پاسخ تجاوز رژیم صهیونیستی را داده است

حجت الاسلام حسینی با اشاره به بمباران منازل مسکونی و کشتار مردم فلسطین توسط رژیم صهیونیستی گفت: جبهه مقاومت، در مقابل این تجاوزها تقسیم کار خوبی انجام و پاسخ این رژیم جنایتکار را داده است.
کد خبر: ۶۳۹۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷ - 22December 2023

جبهه مقاومت به خوبی پاسخ تجاوز رژیم صهیونیستی را داده است

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید علی حسینی» امام جمعه بروجرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بروجرد اظهار داشت: در غزه رزمندگان شجاعانه می جنگند و صدها خودروی زرهی رژیم صهیونیستی را سرنگون کرده اند که این کار کوچکی نیست.

وی با اشاره به کودک کشی رژیم صهیونیستی و حمایت همه جانبه آمریکا از این رژیم جنایتکار افزود: رزمندگان جبهه مقاومت پایگاه های آمریکای جنایتکار را در عراق می زنند و در تقسیم کار دیگر، جبهه مقاومت رزمندگان یمنی و حزب الله به وظایف خود در مقابله با رژیم صهیونیستی، عمل می کنند.

حجت‌الاسلام حسینی تصریح کرد: حرف منطقی جبهه مقاومت پایان دادن به کودک کشی توسط رژیم صهیونیستی است.

امام جمعه بروجرد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مدیریت جهادی و اقدامات موثر رییس جمهور گفت: آیت الله رییسی اقدامات بزرگ و موثری همچون آبرسانی، احداث جاده و راه آهن و راه اندازی بیمارستان ها را با اخلاص و تقوا و به دور از غلو و سیاسی کاری انجام می دهد.

حجت الاسلام حسینی یادآور شد: اما گرانی به اقشار ضعیف فشار می آورد که امیدواریم دولت این مشکل را هم کم و شرایط را کنترل کند.

وی با انتقاد از بی توجهی مسئولان استانی نسبت به حل مشکل نساجی بروجرد ادامه داد: کارگرانی با ۱۶ سال سابقه کار را اخراج می کنند که باید این مشکل مورد رسیدگی قرار گیرد و مسئولان استان بدانند فقط با حرف زدن کارها درست نمی شود .

امام جمعه بروجرد همچنین با اشاره به شهادت ۱۱ تن از جوانان نیروی انتظامی در هفته گذشته گفت: این جوانان مخلص و خدمتگزار به مردم و نظام هستند و دشمن تصور می کند با شهادت آنها، نیروی انتظامی تضعیف می شود در حالیکه با این اتفاقات مردم در دفاع و حمایت از نظام و انقلاب جدی تر می شوند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به آیین تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در ایام فاطمیه نیز تصریح کرد: شهدای گمنام عطر معنویت را در شهرهای کشور پراکنده کردند.

وی همچنین با اشاره به سالروز وفات بانو ام البنین (س) گفت: این روز به نام روز تجلیل از مادران شهدا که جوانانی شجاع، برومند و مخلص در راه خدا تربیت می کنند نامگذاری شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار