امام جمعه دلفان:

در مطالبه‌گری نباید ناامیدی ایجاد و خوراک تبلیغاتی برای دشمنان آماده کرد

حجت الاسلام یوسف خانی گفت: در مطالبه‌گری نباید ناامیدی ایجاد و خوراک تبلیغاتی برای دشمنان آماده کرد.
کد خبر: ۶۳۹۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰ - 22December 2023

شهرستان دلفان 269 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت الاسلام «محمد یوسف خانی» امام جمعه شهرستان دلفان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دلفان با انتقاد از ارائه برخی آمار‌های خلاف واقع در مورد شهرستان دلفان که مورد استناد رسانه‌های معاند علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است، اظهار داشت: در بیان مطالبه گری نباید ناامیدی ایجاد و خوراک تبلیغاتی برای دشمنان آماده کرد.

وی تاکید کرد: کاندیدا‌ها باید در آستانه انتخابات، از هرگونه اقدامی که موجب ناامیدی مردم می‌شود و امنیت روانی را مخدوش می‌کند پرهیز نمایند تا اقدام و بیان آن‌ها موجب تهیه خوراک برای توپخانه دشمن و بمباران تبلیغاتی نشود.

امام جمعه دلفان افزود: شکی نیست که شهرستان دلفان محروم و از بسیاری از زیرساخت‌ها به ویژه در حوزه‌های ارتباطی، اشتغال و صنعت بی‌بهره است که این شرایط حاصل عملکرد مدیران در طول سال‌های گذشته می‌باشد.

حجت‌الاسلام یوسف خانی بیان کرد: باید نیاز‌های دلفان را مطالبه نمود، اما ظرفیت‌های توسعه شهرستان نیز نباید فراموش شود.

امام جمعه دلفان تاکید کرد: پایه‌های آمار باید مستند و با واقعیت مطابق باشد تا دشمن در راستای حمله تبلیغاتی علیه نظام از آن، استفاده نکند از طرفی در مطالبه گری، ارائه راهکار‌ها مهم و ناامید کردن مردم ناپسند است.

حجت الاسلام یوسف خانی ادامه داد: دلفان، دیار مفاخر و مراجع تقلید بزرگی، چون مرحوم شیخ فرج الله کاظمی و ۲۶۹ شهید سرافراز است و بیان آمار‌های خلاف واقع نمی‌تواند چهره این شهرستان را مخدوش کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها