فرمانده سپاه فجر استان فارس:

اعطای تسهیلات به افراد بازگشته از اعتیاد/ تلاش «جمعیت احرار» زندگی‌بخش است

سردار «بوعلی» تلاش «جمعیت احرار» را احیا بخش جامعه دانست و از اعطای تسهیلات و اشتغالزایی برای افراد بازگشته از اعتیاد خبر داد.
کد خبر: ۶۳۹۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۷ - 22December 2023

تلاش «جمعیت احرار» زندگی‌بخش است/ اعطای تسهیلات به افراد بازگشته از اعتیادبه گزارش دفاع‌پرس از شیراز، سردار «یدالله بوعلی»، فرمانده سپاه فجر استان فارس در جشن دو سالگی «جمعیت احرار» استان فارس، با بیان اینکه استان فارس می‌تواند با خلاقیت و ابتکار در اقدامات «جمعیت احرار» نیز عملکردی متفاوت و درخشان از خود به جا بگذارد، اظهار داشت: مسئله‌ای که «جمعیت احرار» در آن گام برمی‌دارد، تمامی موضوعات و معضلات جامعه ما را در بر می‌گیرد. «جمعیت احرار»، اسم قشنگ و با معنایی دارد اما به نظر من در کنار این نام و معنای آن، در کاری که عزیزان انجام می‌دهند، یک احیا و زندگی بخشیدن نیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه ما هیچگاه متکی به درمان نبوده‌ایم، گفت: باید قدردان جمعیت ایثارگر احرار باشیم که فارغ از امید بستن به هیچ مسئولی و توقع از آن‌ها، با انگیزه و جدیت پای کار هستند.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه اقدامات انجام شده توسط «جمعیت احرار»، یک روش و راهبرد جدید در راستای حل معضلات اجتماعی است، گفت: عملکرد «جمعیت احرار»، جنبه‌های تربیتی و هدایتی دارد که به واسطه آن، فرد مبتلا به اعتیاد، دوباره به یک فرد مفید و با قابلیت برای خانواده و جامعه‌اش تبدیل خواهد شد.

سردار بوعلی خطاب به جمعیت احرار استان فارس گفت: من هم مثل شما هیچ تکلیفی از بالادست برای ورود به این قضیه دریافت نکرده‌ام، اما خودم سعی کردم تلاش‌هایی انجام داده و تشکیلاتی را راه‌اندازی کنم تا کار بهتر و بزرگتری انجام شود.

«جمعیت احرار» هسته‌های مردمی مقابله با اعتیاد هستند که در حوزه توزیع دارو، شناسایی معتادان، رسیدگی به خانواده آنها، مشاوره و احیای زندگی این افراد، به صورت خودجوش و منسجم فعالیت دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار