طی دیداری مطرح شد؛

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی: مزار شهدا ملجأ و پناهگاه مردم است

حجت‌الاسلام نوری در دیدار با خانواده شهید «داوود حسین‌زاده» گفت: خداوند به شهدا همچون امامزادگان عزت و عظمت عطا کرده است لذا مزار این عزیزان ملجأ و پناهگاه مردم است.
کد خبر: ۶۳۹۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸ - 23December 2023

مزار شهدا ملجاء و پناهگاه مردم استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «رضا نوری» نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه بجنورد به همراه قاسم محمدزاده مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی با خانواده شهید داوود حسین‌زاده دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام نوری در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: گاهی بعضی فرزندان ناباب مایه اذیت و آزار پدر و مادر می‌شوند، اما بعضی از فرزندان نیز نه تنها در دنیا که در آخرت نیز دست والدین را می‌گیرند و به آن‌ها مدد می‌رسانند.

وی ادامه داد: همه ما در آن دنیا محتاج هستیم و به شفاعت نیاز داریم، البته دیگر پست و مقام در آن دنیا کارایی ندارد و مسئولان نمی‌توانند به درد کسی بخورند و تمام جایگاه‌ها و مقام‌ها در آن دنیا صرفا بر مبنای تقوای افراد تقسیم می‌شود و قطعا کسی که در دنیا جانش را در راه خدا داده است مقام بالایی دارد چراکه شهادت تنها نصیب خوبان عالم می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: در روز قیامت که یوم‌الحسرت است خانواده‌های شهدا سربلند و سرافراز خواهند بود به خاطر اینکه کسانی را دارند که آن‌ها را شفاعت کند و دستشان را بگیرد.

وی افزود: چه لذتی از این بالاتر است در روزی که همه محتاج هستند فرزند بیاید دست والدین خود را بگیرد و با خود وارد بهشت نماید. لذتی که در آن روز برای پدر و مادر وجود دارد قابل قیاس با هیچ لذتی نیست یعنی در آن روزی که همه دلهره دارند خداوند به شهید مقام شفاعت عطا خواهد کرد.

حجت‌الاسلام نوری همچنین گفت: خداوند به شهدا همچون امامزادگان عزت و عظمت عطا کرده است لذا مزار این عزیزان ملجأ و پناهگاه مردم است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار