مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

اتحاد میان مذاهب و سلایق قابل اهمیت است

حجت‌الاسلام فراهانی گفت: بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان دانشگاهی و حوزوی موجب توسعه تضارب آرا و انسجام در جامعه است.
کد خبر: ۶۳۹۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶ - 23December 2023

اتحاد میان مذاهب و سلایق قابل اهمیت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، حجت‌الاسلام والمسلمین «جواد فراهانی» مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که از منظر دین به آن تاکید شده، ایجاد اتحاد و همدلی است و زمانی که آحاد مردم، گروه‌ها و طیف‌ها با سلایق مختلف همدل کنار هم بودند و یک هدف واحدی را دنبال می‌کردند موفق بودند.

وی تاکید کرد: موضوع اتحاد در خصوص تمام اقشار، مذاهب و سلایق مورد اهمیت است اما بیشتر اهمیت آن میان اهل علم است چرا که این قشر، تأثیرگذاری زیادی در لایه‌های مختلف جامعه دارند.

حجت الاسلام فراهانی بیان کرد: طلبه و دانشجویان برای تحصیل علم، دستیابی به هدف مشترک و پیشرفت علم و جامعه تلاش می‌کنند و چنانچه اتحاد و همدلی میان این دو قشر افزایش یابد، تأثیرگذاری آن در جامعه مشهودتر است. به هر میزان که اتحاد و انسجام بین این ۲ قشر افزایش یافته، توطئه‌های دشمنان نیز نقش برآب شده است.

وی بیان داشت: بی تردید بهره گیری از ظرفیت نخبگان دانشگاهی در حوزه‌های علمیه و استفاده از نخبگان حوزوی در دانشگاه‌ها که موجب تضارب آرا و ایجاد وحدت می‌شود و هر چه این مهم پررنگ‌تر شود شکاف‌ها کاهش می‌یابد و با تحقق این امر می‌توان شاهد هر چه بیشتر توسعه ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار