بمباران تعمدی دفتر شبکه فلسطین الیوم در نوار غزه

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی این بار دفتر شبکه فلسطین الیوم در نوار غزه را به صورت تعمدی بمباران کردند تا به زعم خود صدای حقیقت را خاموش کنند.
کد خبر: ۶۳۹۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱ - 23December 2023

بمباران تعمدی دفتر شبکه فلسطین الیوم در نوار غزهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از سایت شبکه فلسطین الیوم، در جریان حمله‌های هوایی ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه که پیش از این به صورت تعمدی مراکز درمانی، مساجد، مدرسه‌ها و خبرنگاران را هدف قرار داده بود این بار ساختمان شبکه فلسطین الیوم بمباران شد.

اسامه حمدان یکی از رهبران جنبش حماس در واکنش به این حمله تاکید کرد: بمباران مقر شبکه فلسطین الیوم در نوار غزه یک تجاوز تعمدی و نه گذرا و غیرعمد به شمار می‌رود.

وی افزود: رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند از طریق این حمله‌ها صدای حقیقت را خاموش کند. این در حالی است که شبکه فلسطین الیوم همواره به تعهدات اخلاقی و حرفه‌ای خود در انتقال اخبار مربوط به نوار غزه عمل کرده است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی دفتر و استودیو‌ها و پخش سیار این شبکه را در نوار غزه به صورت کامل تخریب کرده است.

بر اساس اعلام رسانه‌های خبری تاکنون بیش از ۹۷ تن از اصحاب رسانه و خبرنگار در حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه به شهادت رسیده اند.

این سیاست تل آویو در زمینه هدف قرار دادن تعمدی خبرنگاران، عکاسان خبری و دفاتر شبکه‌های خبری بیانگر تلاش بی نتیجه رژیم صهیونیستی برای انعکاس نیافتن تصویر واقعی از تحولات نوار غزه است؛ تلاشی که هر از چندگاهی با قطع کامل شبکه اینترنت برای عدم مخابره اخبار این باریکه همراه می‌شود.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها