پیام نسلیت نماینده نماینده ولی‌فقیه درلرستان برای درگذشت پدر شهیدان «صادقی»

حجت‌الاسلام شاهرخی در پی درگذشت «محمد علی صادقی» جانباز دفاع‌ مقدس و پدر شهیدان «صادقی» پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۶۳۹۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰ - 23December 2023

پیام تسلیت نماینده نماینده ولی فقیه  درلرستان در پی درگذشت پدر شهیدان والامقام «محمد ولی و علی صادقی»

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس‌ از خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی در پی درگذشت «محمد علی صادقی» جانباز دفاع مقدس و پدر شهیدان «محمد ولی و علی صادقی» پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

«انا لله و انا الیه راجعون»

رحلت اسوه صبر و ایثار مرحوم مغفور حاج محمد علی صادقی «رضوان الله علیه» موجب تأثر گردید.

پدران شهدا اسوه‌های صبر و ایثار و مقاومت و نمونه کامل و بارز فداکاری هستند، که در راه کسب رضایت الهی، و دفاع از انقلاب اسلامی فرزندان دلبند خود را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی نمودند.

مبارزه با رژیم ستمشاهی، پخش اعلامیه، شرکت در راهپیمایی و تظاهرات، دستگیری و تحمل رنج فراوان، تا پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، رزمنده هشت سال دفاع مقدس، تربیت فرزندان صالح، از خدمات ارزشمند و عمر بابرکت و مشحون از صفای باطن زنده یاد مرحوم حاج محمد علی صادقی پدر شهیدان والامقام محمد ولی و علی صادقی و برادر گرامی شهیدان عزیز حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسین و ملا محمد حسن صادقی است، که پس از سالها صبر و شکیبایی و درد فراق، ندای حق را لبیک گفت و بسوی معبود خویش شتافت، به روح این بزرگ مرد صبور و ارواح طیبه شهیدانش درود می فرستیم.

اینجانب رحلت این مبارز انقلابی را به مردم شهید پرور ازنا و خانواده محترمشان تسلیت عرض نموده و از پروردگار متعال برای آن عزیز سفرکرده علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی را درخواست می نمایم.

از عموم مردم قدرشناس و ولایتمدار شهرستان ازنا دعوت می‌شود در آیین تشییع پیکر پاک مرحوم «حاج محمد علی صادقی»، روز یکشنبه ساعت ۱۰ صبح، و مراسم یادبود ساعت ۱۴ که در مسجد سیدالشهداء (ع) شهرستان ازنا برگزار می‌گردد شرکت فرمایید، ان شاءَاللّه روح بلند آن مرحوم و فرزندان و برادران شهیدش در بالاترین مراتب بارگاه قدسی، با سرور و سالار شهیدان محشور گردد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار