دستاورد‌های سفر رییس جمهور به استان گلستان در رادیو ایران

دکتر سید علی مهاجر معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در گفت‌وگو با برنامه «رویداد‌های هفته» رادیو ایران از دستاورد‌های دور دوم سفر رئیس جمهور به استان گلستان خبر داد.
کد خبر: ۶۳۹۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵ - 23December 2023

دستاورد‌های سفر رییس جمهور به استان گلستان در رادیو ایرانبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، سید ابراهیم رئیسی و اعضای هیات دولت که در چارچوب یازدهمین سفر از دور دوم سفر‌های استانی صبح پنج‌شنبه ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۲ به استان گلستان سفر کرده بود، گرگان را به مقصد تهران ترک کرد تا پرونده دومین سفر دولت مردمی در نگارستان ایران نیز با یک سفر فشرده و سرشار از برکت بسته شود.

معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در گفت‌وگو با برنامه «رویداد‌های هفته» رادیو ایران دستاورد‌های دور دوم سفر رئیس جمهور به استان گلستان را تشریح کرد: در این سفر بیش از ۲۶۰۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی و بیش ۸۷۰۰ میلیارد تومان پروژه اقتصادی، تولیدی و صنعتی افتتاح و به بهره برداری رسید؛ که از جمله این پروژه‌ها یکی از مطالبات قدیمی مردم یعنی علاج بخشی خلیج گرگان بود که با اعتبار بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان با حضور رئیس جمهور در جزیره آشوراده به بهره برداری رسید.

دکتر سید علی مهاجر، همچنین از پروژه فیبر نوری که به منظور برقراری اینترنت پایدار، امن و پر سرعت برای مردم با بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید، خبر داد.

معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در ادامه گفت: در این سفر نزدیک به ۵۰۰۰ میلیارد تومان طرح در حوزه پروژه‌های آب، فاضلاب و برق رسانی به بهره برداری رسید. همچنین ۴۵۰۰ میلیارد تومان از بودجه صرف راه‌های استان گلستان شده بودکه به بهره برداری رسید و ۳۶۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در اختیار مردم قرار گرفت.

وی تاکید کرد: ۱۲۸ واحد صنعتی راکد و نیمه فعال به چرخه خدمات اقتصادی و تولید و اشتغال مناسب بازگشتند. همچنین به گره گشایی از ۱۵۳ زندانی جرایم غیر عمد که آزاد شدند و ۳۲۱ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد تحویل داده شد، اشاره کرد.

معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در پایان افزود: در این سفر ۶ معاون رئیس جمهور ۹ وزیر و ۹ معاون وزیر، ریاست محترم جمهور را همراهی کردند که ۳۱ میز خدمت در سفر دو روزه رئیس جمهور توسط وزرا و معاونین برای پاسخ گویی به مردم استان در مجموعه ادارات کل حضور پیدا کردند که شرایط مطلوبی برای رفع مشکلات مردم ایجاد شد.

گفتنی است برنامه «رویداد‌های هفته» به تهیه کنندگی ریحانه بیرامی و اجرای بتول نجفی و رضا فرخی و هماهنگی بابک شکری، جمعه‌ها ساعت ۱۴:۳۰ به روی آنتن رادیو ایران می‌رود.

منبع: رادیو ایران

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار