نادری خبر داد:

تاسیس ایستگاه جشنواره سرزمین نور در یادمان شلمچه

نادری در ادامه از راه اندازی ایستگاه جشنواره سرزمین نور در یادمان شلمچه خبر داد و گفت: نیمه دوم اسفند ماه، اختتامیه سیزدهمین جشنواره ملی سرزمین نور برگزار می شود
کد خبر: ۶۳۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹ - 27December 2015

تاسیس ایستگاه جشنواره سرزمین نور در یادمان شلمچه

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، سیدمحمدیاشار نادری با بیان اینکه در این دوره از جشنواره تعامل و ارتباط خوبی با دبیرخانه های استانی برقرار شده است، گفت: در دوره های قبلی جشنواره، جای خالی دبیرخانه های استانی به چشم می خورد؛ اما در این دوره، با تشکیل دبیرخانه های استانی در سراسر کشور، تبلور حضور همه جانبه و چشمگیر استانها در سیزدهمین دوره جشنواره احساس شد.

وی با اشاره به اهداف راه اندازی این دبیرخانه های استانی افزود: هدف از راه اندازی و تشکیل دبیرخانه های استانی، گسترش مشارکت مردمی، سرعت بخشیدن به دریافت آثار، حضور استانها در میدان کار و ایجاد انگیزه در آنها برای اطلاع رسانی جشنواره، ارتباط نزدیک اعضای دبیرخانه های استانی با زائران راهیان نور است.

دبیر سیزدهمین جشنواره ملی سرزمین نور تاکید کرد: ما امسال دو پوستر در ابعاد مختلف چاپ کردیم که یک پوستر ویژه نصب در اماکن عمومی و دیگری مخصوص اتوبوس هاست که باعث اطلاع رسانی جشنواره می شود.

نادری با بیان اینکه امسال کتاب جشنواره ملی سرزمین نور در مرحله چاپ قرار دارد، افزود: ۲۲۰۰ صفحه کتاب های ادبی جشنواره تدوین و ویراستاری شده است و به زودی توسط نشر فاتحان می توانیم سه عنوان کتاب در رشته های شعر، داستان و متن ادبی که برگزیدگان دوره های قبل جشنواره هستند به چاپ برسانیم.

دبیر سیزدهمین دوره جشنواره ملی سرزمین نور اضافه کرد: هر فردی که در سایت جشنواره ملی سرزمین نور ثبت آثار می کند، یک کدرهگیری برایش پیامک می شود و که با استفاده از این کد می تواند از روند آثار داوری اثرش مطلع شود.

نادری در ادامه از راه اندازی ایستگاه جشنواره سرزمین نور در یادمان شلمچه خبر داد و گفت: این ایستگاه باعث جذب علاقمندان و زائران راهیان نور برای شرکت در این جشنواره و ارسال آثار ادبی و هنری شان می شود.

وی با اشاره به زمان اختتامیه سیزدهمین جشنواره ملی سرزمین نور تصریح کرد: نیمه دوم اسفند ماه، اختتامیه سیزدهمین جشنواره ملی سرزمین نور برگزار می شود که اطلاعات دقیق آن اطلاع رسانی خواهد شد.

دبیر سیزدهمین جشنواره ملی سرزمین نور گفت: خوشبختانه امسال جشنواره ملی سرزمین نور از ظرفیت برگزیدگان دوره های قبل این جشنواره در داوری آثار استفاده کرد و به یقین می توان گفت که ۸۵ درصد داوران آثار را برگزیدگان دوره های قبل تشکیل می دهند.

نادری با اشاره به بخش های مختلف این جشنواره تاکید کرد: امسال جشنواره ملی سرزمین نور در ۱۳ بخش از جمله عکس، فیلم، نمایشنامه خیابانی، فیلمنامه، شعر، متن ادبی، انیمیشن، خاطره، داستان، رمان، وبلاگ و وبسایت، نرمافزارهای چند رسانهای و… برگزار شد و مهلت ارسال آثار تا ۵ آذر بود.

گفتنی است سامانه الکترونیکی ارسال آثار جشنواره سرزمین نور در سا سایت www.sarzaminenoor.ir فراهم شده و هنرمندان میتوانند از طریق این سایت با جشنواره ارتباط برقرار کنند و آثار خود را برای شرکت در دوره چهاردهم از طریق این سایت ارسال کنند.

نظر شما
پربیننده ها