استاندار همدان:

همگان در راستای امیدآفرینی در جامعه تلاش کنند

«قاسمی‌فرزاد» با تاکید براینکه امیدآفرینی در جامعه باید در دستور کار همگان باشد، گفت: تشریح اقدامات دولت مردمی در سطح کشور و استان به ساعت‌ها زمان نیاز دارد.
کد خبر: ۶۳۹۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۳ - 23December 2023

همگان در راستای امیدآفرینی در جامعه تلاش کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان در جلسه‌ی شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، اظهار داشت: یکی از اقداماتی که از ابتدای سال‌جاری با دقت بیشتر پیگیری شده، اصلاح اطلاعات و آمار دستگاه‌های اجرایی است.

وی با بیان اینکه هیچگاه به دنبال آمار و ارقام غیرواقعی نبودیم و بر اصلاح و واقعی‌سازی آمار دستگاه‌های اجرایی تأکید داریم، افزود: ۱۴ همت اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به استان طی سه سال محقق خواهد شد و پیگیری جذب اعتبارات سفر توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی ضروری است.

استاندار همدان با تاکید براینکه امیدآفرینی در جامعه باید در دستور کار همگان باشد، تصریح کرد: تشریح اقدامات دولت مردمی در سطح کشور و استان به ساعت‌ها زمان نیاز دارد.

وی با اعلام این خبر که بیمارستان اکباتان آماده‌ی پذیرش کودکان است، متذکر شد: همه باید دستاوردهای نظام مقدس جمهوری‌اسلامی ایران را اطلاع‌رسانی و تبیین کنید تا امیدآفرینی در جامعه شکل بگیرد.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار