در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان قزوین؛

فرمانده کل انتظامی: فراجا در سال جاری ۷۲ شهید امنیت تقدیم کشور کرده است

سردار رادان گفت: تعداد شهدای امنیت فراجا در سال جاری با شهادت ۱۱ پلیس امنیت طی روز‌های گذشته در شهرستان راسک استان سیستان و بلوچستان به ۷۲ تن رسید.
کد خبر: ۶۳۹۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹ - 24December 2023

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمدرضا رادان» فرمانده کل انتظامی امروز (یکشنبه) در سفر یک روزه خود به قزوین در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین اظهار داشت: فراجا در ایجاد نظم اجتماعی و جلوگیری از قاچاق در خط مقدم قرار دارد و خوشبختانه قزوین در این زمینه مجموعه کارآمدی را تشکیل داده است.

فرمانده انتظامی کل کشور با اشاره به اینکه ما علاوه بر ایجاد آرامش و امنیت، نهضت خانه سازی را بایستی برای کارکنان خود به طور جدی پیگیری کنیم، تصریح کرد: برای انجام این وظیفه در سطح استان‌ها بدون شک نیازمند همکاری نزدیک و حمایت‌های لازم از سوی متولیان امر، به ویژه نمایندگان عالی دولت در این مناطق هستیم.

فرمانده کل انتظامی: فراجا ۷۲ شهید امنیت تقدیم نظام کرده است

سردار رادان با اشاره به شهدای امنیت در کشور گفت: تعداد شهدای امنیت فراجا در سال جاری با شهادت ۱۱ پلیس امنیت طی روز‌های گذشته در شهرستان راسک استان سیستان و بلوچستان به ۷۲ تن رسید.

به گزارش دفاع‌پرس، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، دیدار با کارکنان فراجا و حضور در یادواره شهدای انتظامی قزوین از جمله برنامه‌های سفر فرمانده انتظامی کل کشور به استان قزوین است.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها