مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

دشمن از فرهنگ شهادت واهمه دارد

سردار مرادحاجتی گفت: دشمن از فرهنگ شهادت واهمه دارد و به همین دلیل است که فرزندان و کودکان فلسطینی را در غزه از بین می‌برند که نگذارند نسل «قاسم سلیمانی» در این مناطق رشد کنند و به صورت استکبار سیلی بزنند.
کد خبر: ۶۴۰۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷ - 24December 2023

دشمن از فرهنگ شهادت واهمه داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس امروز (یک شنبه) در بام فرهنگی شهر امیدیه برگزار شد.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از حضور انقلابی مردم خوزستان در تشییع شهدا در شهرهای مختلف و استقبال کم نظیر مردم امیدیه از این شهید گمنام اظهار داشت: شهدا ما را با فرهنگ حماسه و ایثار پیوند می‌زنند.

وی افزود: اقتدار و صلابت امروز نیروهای مسلح، جهانی شدن قدرت جبهه مقاومت و استقبال جامعه جهانی از استکبار ستیزی محصول خون همین شهدا و استخوان‌هایی است که از آن دوران به ما رسیده‌اند.

سردار مرادحاجتی گفت: دشمن از فرهنگ شهادت واهمه دارد و به همین دلیل است که فرزندان و کودکان فلسطینی را در غزه از بین می‌برند که نگذارند نسل «قاسم سلیمانی» در این مناطق رشد کند و به صورت استکبار سیلی بزند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: مسوولین مملکت به خصوص در حوزه اقتصادی باید از این شهدا الگو بگیرند و همه چیزشان را فدای آسایش ملت کنند. هر جا از فرهنگ حماسه و ایثار و جهاد فاصله گرفتیم، عقب ماندیم و هرگاه به شهدا توسل کردیم همچون حوزه نظامی به قله رسیدیم.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار