مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر به مناسبت سالروز عملیات کربلای ۴ پیامی صادر کرد؛

یاد و خاطره حماسه سازان عملیات کربلای ۴ برای همیشه جاودانه خواهد بود

سرهنگ غریبی به مناسبت گرامیداشت شهدای غواص و حماسه عملیات کربلای ۴ پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۶۴۰۰۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵ - 24December 2023

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان بوشهر پیامی صادر کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ پاسدار «علیرضا غریبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر در  سالروز شهادت شهدای مظلوم و حماسه‌ساز غواص  عملیات کربلای ۴ در دفاع مقدس پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرارسیدن ایام شهادت مظلومانه غواصان دریادلی که در عملیات کربلای ۴ در سوم دیماه سال ۱۳۶۵ و در دفاع مقدس ملت عظیم‌الشأن ایران برابر استکبار جهانی و جنگ تحمیلی و نابرابر هشت ساله جبهه زر، زور و تزویر بین‌المللی علیه انقلاب و نظام اسلامی آسمانی شدند، را گرامی می‌داریم و به ارواح پر فتوح و تابناک یکایک آنان درود می‌فرستیم.

حماسه غواصان خط شکن بویژه برای امروز جامعه ما که دشمن در میدان جنگ شناختی و نبرد ترکیبی در پی تسخیر ذهن‌ها و اندیشه‌های ناب و فروپاشی اراده مردم با جنگ روانی و رسانه‌ای و روایت سازی‌های شیطانی و دروغین خیال پردازی می‌کند، بسیار آموزنده و الهام بخش بوده و قادر است ما را سربلند و پیروز از گزند و آسیب‌ها و خطرات ویرانگر این جنگ سرنوشت ساز در امان نگه دارد.

صلوات و سلام خدا بر شهیدان عزیز که مشعل توحید را با ایثار خود بر فراز میهن اسلامی برافروختند و صلوات و تحیات خدا بر شهیدان مظلوم غواص که با ظهور و حضور خود این فروغ خاموش نشدنی را مدد رساندند.

/انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار