کنایه مجری تلویزیون به سکوت سلبریتی‌ها در قبال غزه

سید کاظم احمدزاده، مجری پیشکسوت تلویزیون گفت:درباره موضوعی که الان در غزه اتفاق می‌افتد، هر انسانی به دور از هویت اجتماعی به هر حال یک عکس العمل احساسی باید داشته باشد. ۷ هزار کودک در غزه تکه تکه می‌شوند و اگر کسی احساسی در مقابل این موضوع نشان ندهد انسان که هست؟
کد خبر: ۶۴۰۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰ - 24December 2023

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، سید کاظم احمدزاده، مجری پیشکسوت تلویزیون شب گذشته در برنامه به افق فلسطین، در رابطه با برخی اظهار نظر‌های سلبریتی‌ها در مسائل گوناگون اظهار داشت: بنده ممکن است مجری مناسبی باشم، اما تحلیل‌گر سیاسی یا اقتصادی نیستم. خیلی از دوستان ورزشکار، هنرمند، خواننده، کارگردان، مجری و... برخی اظهار نظر‌ها دارند که غیر تخصصی است.

کنایه مجری تلویزیون به سکوت سلبریتی‌ها در قبال غزه

احمدزاده در خصوص وقایع جنگ غزه نیز افزود: درباره موضوعی که الان در غزه اتفاق می‌افتد، هر انسانی به دور از هویت اجتماعی به هر حال یک عکس العمل احساسی باید داشته باشد. ۷ هزار کودک در غزه تکه تکه می‌شوند و اگر کسی احساسی در مقابل این موضوع نشان ندهد انسان که هست؟

این مجری پیشکسوت در خصوص روحیه مردم غزه در نبرد با رژیم صهیونیستی نیز خاطر نشان کرد: وقتی ویدئوی مربوط به آوارگان فلسطینی به خصوص کودکان را می‌بینم که بین آوار‌ها می‌چرخند و قرآن می‌خوانند، با خودم فکر می‌کنم این بچه‌ها در کدام انجمن و کدام مدرسه تعلیم دیده‌اند؟ پاسخ روشن است، آن‌ها فرزندان و نوادگان پدر‌ها و پدربزرگ‌هایی هستند که سال‌ها مقاومت را زندگی کرده و خطبه‌های قرائی که امروز می‌شنویم را به آن‌ها آموخته‌اند. ادبیات مقاومت در فلسطین بسیار پیچیده است، و دشمنان قطعا آن را درک نمی‌کنند.

اشک‌های سید جواد هاشمی برای کودکان غزه

سید جواد هاشمی چند شب قبلتر نیز در برنامه به افق فلسطین با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: به خاطر ۱۰۰ تصویری که از بچه‌های غزه منتشر شده بود، صد بار گریه کردم، مگر غم‌انگیزتر از این هست که جایی، بچه‌ها را بکشند و نسل‌کشی به راه بیندازند و آدم ساکت بماند؟

کنایه مجری تلویزیون به سکوت سلبریتی‌ها در قبال غزه

او با کنایه به برخی اهالی سینما نیز خاطر نشان کرد: دهانی که امروز در مقابل جنایات صهیونیست‌ها بسته است، آن دنیا باید جواب بدهد؛ به خاطر همین به شبکه افق آمدم تا سر دوستانم داد بزنم که در فیلم‌ها، واقعا اشکشان جاری می‌شود، ولی در دنیای واقعی نقش انسان را بازی می‌کنند و سکوت کرده و اشکشان در نمی‌آید.

سید جواد هاشمی با انتقاد شدید از استوری مجری معروف درباره جنگ غزه نیز گفت: بعضی دوستان گفتند دو گروه دارند با هم می‌جنگند، به من چه؟! مگر می‌شود آدم این همه جنایت را و این همه جنازه کودکان زیر آوار را ببیند و بگوید به من چه؟

انتقاد از نبود بودجه برای ساخت فیلم درباره فلسطین

سید جواد هاشمی در ادامه با اشاره به فیلم بازمانده از مرحوم سیف الله داد نیز خاطر نشان کرد: هنرمندان ما که خودشان پول ندارند بخواهند فیلمی مثل سیف الله داد بسازند. حتی اگر یک صهیونیست هم باشد، بعید است با دیدن فیلم سیف الله داد تنش نلرزد.

او ادامه داد: در زمینه ساخت فیلم درباره فلسطین، خیلی کوتاهی شده؛ بعید می‌دانم هنرمندی باشد و دوست نداشته باشد در مورد مردم فلسطین فیلم بسازد.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها