همزمان با ولادت حضرت محمد(ص):

مراسم عقد جوانان شیرازی در حرم شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود

معاون تبلیغات و ارتباطات آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) از اجرای مراسم عقد ۴۰ زوج جوان شیرازی همزمان با ولادت نبی مکرم اسلام در حرم شاهچراغ(ع) خبر داد.
کد خبر: ۶۴۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹ - 27December 2015

مراسم عقد جوانان شیرازی در حرم شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود

به گزارش دفاع پرس از شیراز، علی خواجهنژادیان اظهار داشت: در تاریخ 7 و 8 دیماه همزمان با میلاد پیامبر اکرم(ص) مراسم عقد 40 زوج جوان در سالن پیوند آسمانی حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار میشود.

وی با بیان اینکه جوانان متقاضی باید تا 5 دی ماه نسبت به ثبت نام اقدام کنند، گفت: این مراسم توسط واحد جوانان حرم مطهر با همکاری دفتر پاسخگویی به مسائل شرعی و امور خدام حرم شاهچراغ(ع) برگزار میشود.

خواجهنژادیان افزود: یکی از اهداف انجام این امر مقدس در حرم مطهر شاهچراغ(ع) ترویج سنت حسنه ازدواج و سبک زندگی اسلامی است بنابراین جوانانی که برای شرکت در این مراسم اقدام میکنند، نباید مهریه بیش از 110 سکه داشته باشند.

معاون تبلیغات و ارتباطات آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) خاطرنشان کرد: سالن پیوند در رواق فرهنگی حرم واقع شده و با المانهای مذهبی تزئین شده و هر زوج میتوانند با 30 نفر از همراهان خود برای جاری شدن صیغه عقد مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: علاقهمندان برای ثبت نام در این طرح میتوانند با شماره تلفن 07132131321 تماس گرفته یا از طریق پرتال آستان به صورت اینترنتی ثبت نام کنند.

خواجهنژادیان بیان کرد: به هر یک از زوجین از سوی آستان مطهر بستههای فرهنگی و هدایایی برای تبرک داده میشود.

        

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار