مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی:

نصب دستگاه راهبند ضدتروریستی؛ از مهم‌ترین پروژه‌های فرودگاهی مشهد است

امانی‌بنی گفت: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های فرودگاه‌های مشهد و سبزوار، نصب و راه‌اندازی چهار دستگاه راهبند ضدتروریستی (دفنی) در مبادی ورودی به ایرساید یا منطقه هوایی مشهد و یک دستگاه دفنی دیگر در فرودگاه سبزوار با اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است.
کد خبر: ۶۴۰۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷ - 25December 2023

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «محمود امانی‌بنی» مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌ رضوی در تشریح آخرین وضعیت پروژه‌های ارتقای ضریب امنیتی و حفاظتی فرودگاه‌های استان خراسان رضوی اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های فرودگاه‌های مشهد و سبزوار، نصب و راه‌اندازی چهار دستگاه راهبند ضدتروریستی (دفنی) در مبادی ورودی به ایرساید یا منطقه هوایی مشهد و یک دستگاه دفنی دیگر در فرودگاه سبزوار با اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است.

وی افزود: فنس‌کشی و نصب سیم‌های خاردار روی دیوار‌های حفاظتی فرودگاه مشهد در حدود ۲ هزار متر با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان انجام گرفت.

امانی‌نبی در ادامه بیان کرد: در راستای افزایش ضریب امنیتی فرودگاه مشهد، اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان جهت اجرای سیستم‌های نظارت تصویری تخصیص یافته است.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی همچنین یادآور شد: علاوه بر احداث ساختمان مانیتورینگ موقت، پیگیری‌ها به‌منظور تخصیص اعتبار ۱۰ میلیاردتومانی برای احداث ساختمان دائمی مانیتورینگ فرودگاه مشهد در جریان است.

وی در پایان صحبت خود تأکید کرد: از دیگر پروژه‌ها وطرح‌‎های در دست اقدام فرودگاهی استان می‌توان به پروژه نصب دوربین‌های مداربسته پارکینگ طبقاتی فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون‌تومان اشاره کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار