رئیس سازمان بسیج سازندگی خبر داد؛

تشکیل ۸۴۰ قطب اقتصادی در کشور

سردار زهرایی گفت: ۸۴۰ قطب اقتصاد مقاومتی با شناسایی محصولات مزیت‌دار هر منطقه در کشور تشکیل شده است و برای تکمیل زنجیره حلقه‌های فروش تلاش می‌شود.
کد خبر: ۶۴۰۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸ - 24December 2023

۸۴۰ قطب اقتصادی در کشور تشکیل شدبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمد زهرایی» رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور روز (یکشنبه) در حاشیه گشایش نمایشگاه محصولات ایرانی (اقتصاد مقاومتی) در مرز باجگیران در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: ماموریت سازمان بسیج کمک به اقتصاد مردم سالار است، همچنانکه به فرموده رهبر معظم انقلاب اگر مردم وارد اقتصاد شوند، اقتصاد مردم سالار خواهد شد.

سردار زهرایی با اشاره به واگذاری شش هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات چهار درصدی اشتغالزایی با همکاری دولت و مجلس در سال گذشته، بیان کرد: بزودی ۷۱ هزار شغل ایجاد شده در همین راستا رونمایی می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور اظهار کرد: یکی از مباحث فروش ایجاد و راه اندازی نمایشگاه موقت و دایم است، پیش از این چهار هزار نمایشگاه موقت و فصلی و شهرستانی و استانی و ملی برگزار شده بود، اما این نمایشگاه نخستین مورد در لب مرز است و تلاش می‌کنیم این گونه نمایشگاه‌ها در نقاط مختلف کشور به صورت دایم برگزار شود.

وی گفت: حمایت‌های مختلفی از کارگاه‌های تولیدی کوچک و کارفرمایان داریم که یک نمونه آن ارائه تسهیلات تا سقف سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به کارگاه‌های کوچک خرد و تا ۴۰ میلیارد ریال به کارفرمایان به شرط بیمه کردن کارگران است.

سردار زهرایی ادامه داد: آموزش و توانمندسازی و ارائه مجوز از دیگر حمایت‌های سازمان بسیج سازندگی در راستای اشتغالزایی است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار