راهپیمایی پنج روزه شهرک‌نشینان صهیونیست علیه نتانیاهو

منابع رسانه‌ای از آغاز راهپیمایی اعتراضی چند روزه صهیونیست‌های ساکن شهرک‌های مجاور نوار غزه طی امروز (یکشنبه) درپی بی‌توجهی کابینه رژیم اشغالگر به سرنوشت اسرای صهیونیست خبر دادند.
کد خبر: ۶۴۰۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶ - 24December 2023

راهپیمایی پنج روزه شهرک‌نشینان صهیونیست علیه نتانیاهوبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، منابع رسانه‌ای از آغاز راهپیمایی اعتراضی چند روزه صهیونیست‌های ساکن شهرک‌های مجاور نوار غزه طی امروز (یکشنبه) درپی بی‌توجهی کابینه رژیم اشغالگر به سرنوشت اسرای صهیونیست خبر دادند.

خبرگزاری فلسطینی «سما» در این باره گزارش داد که ساکنان شهرک‌های صهیونیست نشین مجاور نوار غزه از امروز راهپیمایی اعتراضی را از شهرک‌های خود آغاز و به سمت تل‌آویو حرکت می‌کنند.

برپایه این گزارش، این راهپیمایی اعتراضی به مدت پنج روز برگزار خواهد شد و طبق برنامه‌ریزی انجام شده قرار است که معترضان روز پنج شنبه هفته جاری در مقابل دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی در شهر تل‌آویو تجمع کنند.

صهیونیست‌ها به بی‌توجهی کابینه این رژیم به سرنوشت اسرای صهیونیست در نوار غزه معترض هستند.

برگزار کنندگان این راهپیمایی هدف از این راهپیمایی را تحت فشار قرار دادن کابینه رژیم صهیونیستی برای توقف جنگ و آزاد کردن تمامی اسرای صهیونیست اعلام کرده‌اند.

شنبه شب نیز خانواده‌های اسرای صهیونیستی در تل‌آویو و زیر بارش باران برای وادار کردن کابینه این رژیم به تبادل اسرا با حماس تظاهرات کردند.

صهیونیست‌ها علیه کابینه رژیم صهیونیستی و بی توجهی مقامات این رژیم نسبت به جان اسرا اعتراض کردند.

تظاهرات کنندگان خواستار اقدام فوری کابینه رژیم صهیونیستی برای بازگرداندن اسرا از غزه شدند.

این درحالی است که جنبش حماس پیشتر اعلام کرده بود شرط آزادی اسرا توقف تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه است.

رژیم صهیونیستی که با هدف از بین بردن گروه‌های مقاومت فلسطین از جمله حماس و آزادی اسرای خود به غزه لشکرکشی کرده بود، بعد از هفته‌ها جنایت در این منطقه به اهداف خود نرسید و به مذاکره با مقاومت روی آورد.

زیاده خواهی تل‌آویو در برنامه تبادل اسرا موجب شکست مذاکرات و در نهایت از سرگیری جنایات رژیم صهیونیستی در غزه شد.

ارتش اشغالگر صهیونیستی صبح جمعه (دهم آذرماه) پس از پایان موعد آتش بس موقت و هفت روزه در غزه، بمباران این باریکه را ازسر گرفت.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها