فرمانده سپاه لرستان:

به دنبال ایجاد نخستین بیمارستان سپاه در لرستان هستیم

سردار باقری گفت: به دنبال ایجاد نخستین بیمارستان سپاه در استان لرستان هستیم و این مسیر برای خدمت به مردم بیشتر از گذشته هموار خواهیم ساخت.
کد خبر: ۶۴۰۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷ - 24December 2023

پیگیری برای ایجاد نخستین بیمارستان سپاه در لرستان

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، سردار پاسدار «نعمت‌الله باقری» فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان امروز در دیدار با اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه علوم پزشکی لرستان با تأکید بر اهمیت دو مقوله امنیت و سلامت در جامعه، تأمین آنها را مستلزم تلاش بی‌وقفه دانست و اظهار داشت:  هزینه‌های سنگین برخی بیماری‌ها و درمان آنها استفاده از تمامی ظرفیت‌ها، راهکاری مناسب بر ایجاد خدمات مستقیم به مردم  است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تعامل دانشگاه و سپاه را بسیار مهم دانست و با اشاره به وجود درمانگاه‌های متعدد سپاه در استان، اولویت بخش سلامت سپاه را خدمت به مردم مناطق کم‌برخوردار استان دانست.

سردار باقری افزود: به دنبال ایجاد نخستین بیمارستان سپاه در استان هستیم و این مسیر برای خدمت به مردم بیشتر از گذشته هموار خواهیم ساخت.

بهرام دلفان رئیس دانشگاه لوم پزشکی لرستان نیز در این دیدار، به موضوعاتی از قبیل همکاری‌های بین سپاه و دانشگاه، خدمت به مناطق کم‌برخوردار لرستان در حوزه سلامت، همکاری‌های مستمر و فزاینده، حمایت‌های سپاه از دانشگاه در راستای فرایند خدمت‌رسانی آسان‌تر تأکید کرد.

وی با ارائه گزارشی به توفیقات دانشگاه در حوزه بهره‌برداری و افتتاح پروژه‌ها و گسترش و توسعه زیر ساخت‌ها، تأمین نیروهای پزشکی تخصصی و عمومی، تبیین فعالیت‌های جهادی بین سپاه و دانشگاه در زمان شیوع ویروس منحوس کرونا و اردوهای جهادی انجام شده دندانپزشکی و درمانی در مناطق محروم و کم‌برخوردار استان، تسریع در اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و روند روبه‌رشد ساخت ابر بیمارستان «نیایش» خرم‌آباد و بیمارستان‌های دورود و کوهدشت، جذب متخصصین و چگونگی ماندگاری آنها، تأمین تجهیزات سنگین پزشکی برای همه مناطق استان و رفع کمبودهای دارویی و تجهیزاتی، همکاری‌های بین‌بخشی با کمیته امداد امام (ره) و دیگر دستگاه‌های اجرایی، اشتغال‌زایی و کارآفرینی و طرح برنامه‌های توانمندسازی مردم در مناطق روستایی بر محورهای تولید، امرارمعاش و گردشگری پرداخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار