معاون سیاسی امنیتی استانداری قم:

فرهنگ ایثار و شهادت اکسیر شفابخش آلام جامعه است

«حاجی زاده» گفت: فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت اکسیر شفابخش و داروی اثربخش درد‌ها و آلام جامعه است و لذا همه باید در ترویج آن بکوشند.
کد خبر: ۶۴۰۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳ - 24December 2023

فرهنگ ایثار و شهادت اکسیر شفابخش آلام جامعه است

به گزارش دفاع‌پرس از قم، «احمد حاجی زاده» معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم امروز در مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان دومین جشنواره ملی فیلمنامه نویسی شهادت قلم در سالن همایش مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم اظهار داشت: امروز دشمن در جنگ ترکیبی فرهنگ، عقاید و باور‌های دینی مردم را نشانه گرفته است.

حاجی زاده افزود: فرهنگ ایثار و شهادت در همین جنگ ترکیبی دشمن، اکسیر شفابخش و داروی اثربخش آلام و درد‌های جامعه است و لذا ترویج این فرهنگ عاشورایی در قشر‌های مختلف مردم ضروری است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قمبا ذکر خاطراتی از شهدای والامقام و اهتمام آن‌ها به حل مشکلات مردم گفت: امروز مسوولی دلسوز و انقلابی و رهرو شهدا است که بیشتر نگران وضعیت معیشت و سفره مردم باشد.

این مقام مسئول عنوان کرد: فعالیت‌های هنری در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت در حکم جهاد است که می‌تواند راه را نشان داده و مسیر بین جبهه حق از باطل را از هم جدا کند.

وی خاطرنشان کرد: از هنرمندان انقلابی انتظار بیشتری می‌رود که در خلق و تولید آثار ماندگار و تأثیرگذار در قالب هنری تلاش بیشتری انجام دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار