استاندار همدان مطرح کرد؛

نقش مهم ترویج فرهنگ اقامه نماز در تعالی جامعه

«قاسمی‌فرزاد» گفت: فرهنگ اقامه‌ی نماز به عنوان یک فرهنگ تعالی‌بخش می‌تواند زندگی فرزندان و جامعه را به صلاح و رستگاری برساند.
کد خبر: ۶۴۰۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۰ - 24December 2023

نقش مهم ترویج فرهنگ نماز در تعالی جامعهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان در اجلاس استانی نماز، اظهار داشت: توجه بیشتر روحانیون و حوزه‌های علمیه به مدارس و دانشگاه‌ها ضروری است تا بتوانیم با پرورش نسل دینی و ایمانی در مقابل هجمه‌هایی که از سوی استکبار جهانی علیه ایران اسلامی شکل گرفته، ایستادگی کنیم.

وی با تاکید براینکه عبودیت و بندگی در مقابل خداوند متعال در رأس همه‌ی امور انسان‌ و حائز اهمیت ویژه است، افزود: حضرت امام خمینی (ره) فرمودند؛ پیامبران الهی هیچ اختلاف نظری با یکدیگر ندارند چراکه مقام بندگی و عبودیت الهی را درک کرده‌اند.

استاندار همدان تصریح کرد: اگر بخواهیم جامعه به سمت رستگاری حرکت کند باید نماز در رأس امور باشد چراکه به تجربه ثابت شده نمازگزاران کمتر دچار انحراف می‌شوند.

وی با بیان اینکه نماز از خانه، خانواده و مدرسه و دانشگاه باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: فرهنگ اقامه‌ی نماز به عنوان یک فرهنگ تعالی‌بخش می‌تواند زندگی فرزندان و جامعه را به صلاح و رستگاری برساند.

قاسمی‌فرزاد خاطرنشان کرد: اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در‌ مقابل تمامیت استکبار جهانی مستحکم ایستاده به واسطه‌ی توسل به اسلام، قرآن و نماز است.

وی متذکر شد: استانداری همدان و معاونین، مدیران و مسئولین از هیچ تلاشی برای اعتلای فرهنگ نماز دریغ نکرده و نمی‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها