با صدور پیامی؛

سردار «مرادحاجتی» درگذشت هنرمند متعهد خوزستانی را تسلیت گفت

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با صدور پیامی درگذشت «منوچهر بهارلویی»، بازیگر سینما و کارگردان تئاتر را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۴۰۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۱ - 25December 2023

سردار «مرادحاجتی» درگذشت هنرمند متعهد خوزستانی را تسلیت گفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با صدور پیامی درگذشت «منوچهر بهارلویی»، بازیگر سینما و کارگردان تئاتر را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است؛

مرحوم بهارلویی پیشکسوت عرصه فرهنگ و هنر از چهرهای هنری و دغدغه‌مند استان بود که از هیچ تلاشی برای آموختن و یاد دادن فروگذار نکرد.

وی در سالیان اخیر با حضور متعدد در برنامه‌های فرهنگی، هنری حوزه دفاع مقدس در تلاش بود تا تجربیات خود را به نسل جوان علاقه مند به هنر ارائه دهد.

اینجانب ضایعه درگذشت این هنرمند متعهد را به جامعه فرهنگ و هنر خوزستان و خانواده داغدار این پیشکسوت تسلیت می‌گویم و امیدوارم که آثار وی باعث زنده نگه داشتن یاد و خاطره این چهره هنری در جامعه شوند.

«منوچهر بهارلویی» متولد ۱۳۳۰ در آبادان‌ بود و از دهه ۵۰ وارد عرصه هنرهای نمایشی شد.

وی در کسوت کارگردانی نمایش‌های‌ ‌گرگ‌ها (۱۳۵۵‌)، آژانس بین‌المللی (۱۳۵۶‌)، خواستگاری (۱۳۶۸‌)، پلاک چرمی (۱۳۷۸‌)، ‌فصل سبز دیدار (۱۳۷۹‌ )، فانوس دریایی (۱۳۷۴‌)، دوستان با هم سلام (۱۳۷۵‌)، سرخ سوزان (۱۳۷۷‌)، امید و انتظار (۱۳۷۶‌)، در باد خواهیم شکفت (۱۳۷۷‌)، حارس (۱۳۷۸‌)، بیوه‌ها (۱۳۷۷‌)، راز پر (۱۳۷۸‌)، مرگ در مطبخ (۱۳۸۰‌)، شیخون زاگرس (۱۳۷۹‌) و غریبان اشترانکوه (۱۳۸۴)‌ را روی صحنه برد.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار