فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان:

در عرصه تولید هم باید از جهاد و تلاش شهدا الگو بگیریم

سردار شاهوارپور گفت: امروز در عرصه تولید و اقتصاد مقابل دشمنان ایستاده‌ایم و باید با الگو گرفتن از شهیدان، مجاهدانه تلاش کنیم.
کد خبر: ۶۴۰۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰ - 25December 2023

در عرصه تولید هم باید از جهاد و تلاش شهدا الگو بگیریمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس امروز (دوشنبه) در محل شرکت فولاد اکسین خوزستان تشییع و به خاک سپرده شد.

سردار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان در این مراسم اظهار داشت: با این شهید بیعت می‌بندیم و یاد شهیدان مدافع حرم و مدافع سلامت، سردار سلیمانی و ابو مهدی مهندس را گرامی می‌داریم.

وی افزود: پیام شهید این است که در صورت غفلت، دشمنان سو استفاده خواهند کرد و ما برای پاسداشت شهیدان، در تمام لحظه‌ها تمام قد ایستاده‌ایم.

سردار شاهوارپور با بیان اینکه جنایتکاران به سزای خود خواهند رسید، ادامه داد: درس شهیدان این است که برای استحکام‌بخشی به اقتدار ملی مجاهدت و ایثارگری کنیم.

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) گفت: امروز در عرصه تولید و اقتصاد مقابل دشمنان ایستاده‌ایم و باید با الگو گرفتن از شهیدان، مجاهدانه تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه رژیم اشغالگر اسراییل بیش از ۷۵ روز است ملت مظلوم و مقاوم فلسطین را با بدترین اقدامات جنگی به خاک و خون کشیده بیان داشت: مردم ایران پشتیبان ملت فلسطین هستند و جنایات اشغالگران بی‌پاسخ نخواهد ماند.

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان با اشاره به این که جنایت جنگی اسرائیل را آمریکا هدایت می‌کند، گفت: کشور یمن امروز پشتیبان اصلی ملت فلسطین است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها