برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه ریزی هفته «مقاومت» در مازندران

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی هفته «مقاومت» با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران و مادر شهید مدافع حرم «محمود رادمهر» برگزار شد.
کد خبر: ۶۴۰۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴ - 25December 2023

برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه ریزی هفته «مقاومت» در اداره کل اوقاف مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی هفته مقاومت گرامیداشت حماسه ۹ دی «روز میثاق امت با ولایت» و سالروز شهادت سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین «حیدری جناسمی» مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران و «ملازاده» مادر شهید مدافع حرم «محمود رادمهر» برگزار شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در این جلسه ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و سالروز شهادت سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» و گرامیداشت حماسه اسلامی ۹ دی، گفت: حماسه اسلامی ۹ دی روزی است که ملت ایران اسلامی با حضور حماسی و پر معنی خود برای همیشه دشمنان و فتنه گران را مأیوس کردند.

حجت الاسلام و المسلمین «حیدری جناسمی» به ایثار و از خودگذشتی سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» اشاره کرد و ادامه داد: باید دقت کنیم که توسعه مکتب حاج «قاسم سلیمانی» و دقت در وصیت نامه آن سردار سرافراز نیاز مبرم امروز ماست.

وی اظهار کرد: مجموعه اوقاف مازندران نیازمند دعای خیر شما مادر شهید است تا در اجرای نیت واقف با دقت و ظرافت عمل کند.

در این جلسه که با حضور حجت الاسلام و المسلمین «مسعود قربانی» معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران برگزار شد، درخصوص برنامه‌های فرهنگی در هفته مقاومت برنامه ریزی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار