عضو کمیته مرکزی جبهه خلق آزادی فلسطین به شهادت رسید

عضو کمیته مرکزی جبهه خلق آزادی فلسطین در نتیجه حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسید.
کد خبر: ۶۴۰۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۴ - 25December 2023

عضو کمیته مرکزی جبهه خلق آزادی فلسطین به شهادت رسیدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المیادین، حمله‌های هوایی و بمباران نوار غزه از سوی ارتش رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد و صهیونیست‌ها منطقه‌های مختلف این باریکه را مورد هجوم قرار می‌دهند.

منابع فلسطینی از شهادت ایمن نعیم المدهون (ابو محمد) عضو کمیته مرکزی جبهه خلق آزادی فلسطین بر اثر بمباران محله شیخ رضوان شهر غزه از سوی ارتش رژیم صهیونیستی خبر می‌دهند.

ساکنان محله شیخ رضوان شهر غزه گزارش دادند که نظامیان ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی به اعدام صحرایی برخی جوانان فلسطینی در این منطقه دست زده‌اند و پیکر این شهیدان را در خیابان‌ها رها کرده‌اند.

خبرنگار المیادین گزارش داد که بر اثر بمباران یک منزل مسکونی در اردوگاه شماره ۲ در منطقه النصیرات نوار غزه، چندین فلسطینی به شهادت رسیده یا زخمی شده‌اند.

علاوه بر این نیروی هوایی و توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی به صورت پیاپی منطقه بنی سهیلا و شهرک خزاعه در خان‌یونس در جنوب نوار غزه را هدف قرار می‌دهند.

همچنین خیابان السکه در حدفاصل اردوگاه‌های البریج و النصیرات در مرکز نوار غزه نیز از سوی ارتش رژیم صهیونیستی هدف گرفته شد.

بالگرد‌های ارتش رژیم صهیونیستی نیز شرق دیرالبلح و المغازی در مرکز نوار غزه را گلوله‌باران کردند.

از سوی دیگر هلال احمر فلسطین اعلام کرد که پس از مجبورنمودن نیرو‌های جمعیت هلال احمر به تخلیه اورژانس جبالیا از سوی نظامیان اشغالگر، ۱۲ آمبولانس از خان‌یونس به سوی شمال غزه جهت خارج‌کردن این نیرو‌ها اعزام شده‌اند.

هلال احمر فلسطین تاکید کرد: اشغالگران نیرو‌های ما را به تخلیه مرکز اورژانس جبالیا مجبور کردند، ساختمان اورژانس را تصرف کردند و خودور‌های آمبولانس را منهدم کردند.

همچنین هلال احمر فلسطین بیان کرد: ۲۱ زخمی بستری‌شده در بیمارستان المعمدانی و ۱۲ زخمی و آواره حاضر در بیمارستان شفا از این بیمارستان‌ها خارج و به محلی دیگر منتقل خواهند شد.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار