با صدور پیامی؛

سردار کارگر شهادت سردار «سید رضی موسوی» را به فرمانده نیروی قدس سپاه تسلیت گفت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی شهادت سردار سرتیپ پاسدار «سید رضی موسوی» را به سردار سرتیپ پاسدار «اسماعیل قاآنی» تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۴۰۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶ - 26December 2023

سردار کارگر شهادت «سید رضی موسوی» را به فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تسلیت گفتبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی خطاب به سردار سرتیپ پاسدار «اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهادت سردار سرتیپ پاسدار «سید رضی موسوی» را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

پیامبر اکرم (ص): «چون آخر زمان فرارسد شهادت، خوبان امت مرا گلچین کند.»

برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی
فرمانده محترم نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

با درود و صلوات بر حضرت محمد وآل محمد (ص) و اهدای سلام

با احترام شهادت سردار خستگی ناپذیر، مجاهد سال‌های حماسه و ایثار، همرزم سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و مشاور لایق و امین جنابعالی در دفاع از حرم آل‌الله در سوریه را به جنابعالی و همرزمان آن شهید بزرگوار، تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

یقینا حیات طیبه آن شهید گران‌قدر تابلوی زیبایی از ایثار، اخلاص و جانفشانی و آینه تمام‌نمای ایستادگی و پایمردی مردمان این مرزوبوم در عرصه جهاد و مقاومت و فداکاری در دفاع از حریم عصمت و طهارت (س) بوده که ثمره آن نوشیدن شهد شیرین شهادت است.

این شهید والامقام به‌عنوان مستشار نظامی و در حین انجام وظیفه، در حمله موشکی رژیم جنایتکار و سفاک صهیونیستی به منطقه زینبیه در حومه دمشق به شهادت رسید و به فضل الهی نیرو‌های شجاع مقاومت جهان اسلام تاوان سنگین این جنایت را بر رژیم کودک کش و زبون تحمیل خواهند کرد.

از درگاه باری‌تعالی حشر او را با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و همنشینی با همرزمان شهیدش مسئلت داشته و برای بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل آرزومندم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار