ما متحدیم/

جشنواره «ره‌آورد سرزمین نور» در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

جشنواره استانی «ره‌آورد سرزمین نور» به همت سازمان اردویی، راهیان‌نور و گردشگری سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با موضوعات دفاع مقدس، راهیان‌نور و جبهه مقاومت در بخش‌های مختلف در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۴۰۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵ - 26December 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، کاروان‌های راهیان‌نور با هدف اعزام افراد به مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان اسلام از سال ۱۳۷۶ فعالیت خود را آغاز کرد و از سال ۱۳۸۴ و با ابلاغ رهبر معظم انقلاب اسلامی، ستاد مرکزی راهیان‌نور در قالب اساسنامه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مأموریت خود را از سر گرفت.

به همین منظور ستاد مرکزی راهیان نور با هدف ساماندهی به وضعیت راهیان‌نور در سال ۱۳۸۳ ذیل ساختار بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تعریف و در سال ۱۳۸۴ ستاد مرکزی راهیان‌نور تأسیس شد.

زنده‌ نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا رسالتی است که بر عهده همه ما است و باید تجربه‌ها و خاطرات شهدا بیش از گذشته به نسل جوان منتقل شود لذا اردوهای راهیان‌نور یکی از مهم‌ترین حرکت‌های فرهنگی کشور است که تاکنون توانسته نقش خود را در تبیین ارزش‌های ناب دوران دفاع مقدس به خوبی ایفا کند.

فراخوان جشنواره استانی «ره‌آورد سرزمین نور» به همت سازمان اردویی، راهیان‌نور و گردشگری سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با موضوعات دفاع مقدس، راهیان‌نور و جبهه مقاومت در بخش‌های مختلف در خراسان جنوبی منتشر شد.

بخش‌های این جشنواره شامل عکس حرفه‌ای، عکس تلفن همراه، خاطره، دلنوشته، متن ادبی، نقاشی، فیلمنامه، کتاب، پوستر، سرود، مستند، کلیپ، فیلم، گزارش خبری، نتحقیق و پژوهش، ایده‌های نو، شعر، فضای مجازی (کانال، گروه و غیره) است.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق پیام‌رسان ایتا به آدرس @Reza_m۴۳۲۸ و شماره ۰۹۹۰۸۰۹۶۶۷۶ و یا به مراکز اردویی، راهیان‌نور و گردشگری نواحی مقاومت ارسال کنند. مهلت ارسال آثار تا ۵ بهمن‌ ۱۴۰۲ است و جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به شماره ۰۵۶۳۲۹۲۲۰۶۶ تماس حاصل کنند.

جشنواره «ره‌آورد سرزمین نور» در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

لیلا لیموئی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار