سردار دهقان ادعای واهی نتانیاهو و منافقین را تکذیب کرد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادعای واهی نتانیاهو و گروهک تروریستی منافقین مبنی بر فعالیت هسته‌ای نظامی در یکی از صنایع دفاعی ایران را تکذیب کرد.
کد خبر: ۶۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۶ - 19November 2013

سردار دهقان ادعای واهی نتانیاهو و منافقین را تکذیب کرد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ پاسدار دکتر حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که به منظور رونمایی پهپاد فطرس و بازدید از صنایع دفاعی وزارت دفاع به استان اصفهان سفرکرده است در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص ادعای اخیر صهیونیست ها و منافقین مبنی بر فعالیت هسته ای نظامی در یکی از صنایع دفاعی این استان گفت: در آستانه مذاکرات ژنو، جبهه شکست خورده صهیونیستی- منافقین برای تخریب روند مذاکرات 1+5 با جمهوری اسلامی ایران و گمراه کردن افکار عمومی جهان، مجدداً فعال شده اند.

سردار دهقان گفت: نتانیاهو و گروهک تروریستی منافقین که خیانت و دروغگویی از مشخصات بارز آنان به شمار می رود در یک همسویی خباثت آمیز به جعل این خبر کذب روی آورده اند تا شاید به خیال واهی خود دیپلماسی موفق جمهوری اسلامی ایران را خدشه دار و تحت تأثیر قرار دهند.

وزیردفاع تصریح کرد: بی تردید این ترفند جدید و ادعای کذب که آخرین آن نیز نخواهد بود همچون سایر ترفندها و نقشه های شوم خنثی خواهد شد و این گونه دسیسه ها نمی تواند کوچکترین خللی بر اراده جمهوری اسلامی ایران برای پیشبرد مقاصد صلح آمیز هسته ای ایران و تداوم منطقی مذاکرات با گروه1+5 ایجاد کند و طرف مقابل نیز با توجه به سابقه تاریخی که از این جریان شوم و دروغ افکن دارند نباید اعتنایی به این گونه ادعا ها داشته باشند.

سردار دهقان در ادامه افزود: جنجال های افراد  وامانده و منزوی مثل نتانیاهو و منافقین که از آنان باید بعنوان جبهه جنگ طلب و تروریستی یاد کرد نشان دهنده درستی مسیری است که دولت جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات طی می کند.

وزیر دفاع در پایان اظهار امیدواری کرد: تیم مذاکره کننده هسته ای جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات آتی ژنو به نتایج مثبت و قابل قبولی که تأمین کننده منافع مردم ایران و برطرف کننده نگرانی های طرف مقابل باشد دست یابند.

نظر شما
پربیننده ها