معاون استاندار لرستان:

مجموعه «ره‌نامه» چراغ راه آینده است

«یاوری» گفت: مجموعه ۴۰ جلدی «ره‌نامه»، چراغ راه آینده در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۶۴۰۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱ - 26December 2023

مجموعه «ره‌نامه» مقام معظم رهبری چراغ راه آینده استبه گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، «احسان یاوری» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان روز سه‌شنبه در آیین رونمایی از مجموعه ۴۰ جلدی «ره‌نامه» اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فارغ از شخصیت سیاسی، حکیم و عالم بوده و بر مبانی دینی تسلط کامل دارند، در ضمن شخصیت علمی و سیاستمدار بسیار توانمندی هستند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ریشه در مبانی و تفکر اصیل دارد و سایه آن در جهان می‌افکند و در منطقه قدرت دارد و در این راستا ستون این خیمه و جریان امامین انقلاب اسلامی است.

معاون استاندار لرستان تاکید کرد: نگاه مقام معظم رهبری به تفکر بنیانگذار جمهوری اسلامی و مشرف بر زمان حال و ناظر بر آینده است، هدایت جوانان به راهبرد‌های انقلاب با تبیین شخصیت مقام معظم رهبری میسر می‌شود.

یاوری ادامه داد: یک جوان انقلابی اگر می‌خواهد مسیر انقلاب اسلامی را طی کند، باید تفکرات و اندیشه مقام معظم رهبری در مجموعه ۴۰ جلدی «ره‌نامه» را بخواند و بداند، این مجموعه کامل و در زمینه‌های مختلف بیان شده و بسیاری از واژگان حتی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و در ادامه عمر پربرکت نظام می‌باشد.

وی یادآور شد: گردآوری این مجموعه توسط افراد توانمندی صورت گرفته است، به یک قشر خاص تعلق نداشته و برای همه مردم جمع اوری شده است، ترویج و تبلیغ این مجموعه برای شناخت تفکر انقلاب اسلامی ضروری است.

معاون استاندار لرستان در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس و خبرگان رهبری اضافه کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات همواره مورد تاکید رهبری انقلاب اسلامی بوده است.

مجموعه ۴۰ جلدی «ره‌نامه» توسط انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای منتشر و امروز همزمان در دانشگاه‌های سراسر کشور رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار