معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی:

دانشگاهیان در بحث جهاد تبیین ورود جدی داشته باشند

«ابراهیمی» گفت: اساتید دانشگاهی نقش بسزایی در جهاد تبیین و جنگ نرم دارند و با مسیر سازی برای دانشجویان و جوانان این مرز بوم چراغ هدایت علمی در جنگ نرم هستند.
کد خبر: ۶۴۰۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷ - 26December 2023

دانشگاهیان در بحث جهاد تبیین ورود جدی داشته باشند

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، «رضا ابراهیمی» معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی امروز در چهارمین یادواره شهدای غواص آذربایجان‌غربی اظهار داشت: در هر مقطع از زمان، دشمنان هر بار با یک ابزاری وارد صحنه مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی شده اند و در حال حاضر نیز با شیطنت و سیاه نمایی یک جنگ ترکیبی تمام عیار علیه جمهوری اسلامی ایران راه انداخته اند.

وی با تاکید بر لزوم ورود اساتید دانشگاهی در این میدان جنگ افزود: اساتید دانشگاهی نقش بسزایی در جهاد تبیین و جنگ نرم دارند و با مسیر سازی برای دانشجویان و جوانان این مرز بوم چراغ هدایت علمی در جنگ نرم هستند.

ابراهیمی ابراز داشت: امروز تک تک افراد جامعه از جمله مدیران و دانشگاهیان باید در بحث جهاد تبیین ورود جدی داشته باشند چرا که دشمن با تمام قدرت و توان خود در حال انجام جنگ نرم است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه در طول ۴۴ سال گذشته، اقدامات بزرگی در کشورمان رخ داده است، گفت: مجاهدت و جان‌فشانی‌های شهدا امروز موجب آسایش و رفاه جامعه اسلامی ایران شده و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره آن‌ها کمتر از مسیر شهادت نیست.

وی افزود: عمده مدیران هشت سال دفاع مقدس جوانان ۱۸ تا ۲۲ ساله بودند که آینده ایران اسلامی را به جوانان امروز سپردند که نسل جدید باید در عرصه جنگ نرم حضور قدرتمندی داشته و آن را مدیریت کنند.

این مسئول با اشاره به لزوم تبیین روحیه بسیجی در جامعه تصریح کرد: ما اگر بتوانیم روحیه بسیجی و انقلابی گری را در جامعه تقویت کنیم، در واقع تمامی مشکلات رفع می‌شود چرا که با ابزار جهاد تبیین می‌توان در همه حوزه‌ها با نیت الهی و مردمی پیش رفت.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به انتخابات پیش رو در ۱۱ اسفند ادامه داد: دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین انتخابات مجلس خبرگان رهبری از اتفاقات مهم اسفند امسال است که مطمئن هستیم جوانان مشارکتی قابل توجه در آن خواهند داشت.

ابراهیمی با تاکید بر گرامیداشت یاد شهدای غواص گفت: این شهدا به صورت مظلومانه در دل آب به شهادت رسیدند و خون آن‌ها درخت تنومند انقلاب اسلامی را درمسیر توسعه و پیشرفت آبیاری کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار