حضور حداکثری، اقتدار ملی/ فرماندار اصفهان:

جوانان در برگزاری انتخابات ابتکار ارائه کنند

احمدی گفت: ما فرآیند برگزاری انتخابات را همچنان طبق روش‌های ارزشمند و تجربه شده گذشته به پیش می‌بریم اما جوانان هستند که می‌توانند کار ابتکاری انجام دهند.
کد خبر: ۶۴۰۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶ - 26December 2023

جوانان در برگزاری انتخابات ابتکار ارایه کنندبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، «محمدعلی احمدی» فرماندار اصفهان امروز (سه‌شنبه) در نشست مشترک مدیران دستگاه‌های اجرایی با رؤسای ستادهای مناطق ۲۰ گانه انتخابات شهرستان، با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری پیرامون اهمیت دو انتخابات پیش رو، اظهار کرد: بیانات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات را باید به عنوان تبیین کننده و چراغ راه قرار داده و به نحوی عمل کنیم که با برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و با مشارکت حداکثری موجبات رضایت معظم له را فراهم سازیم.

وی افزود: مدیران نواحی ۶ گانه آموزش و پرورش اصفهان همکاری و تعاملات لازم را با مسئولان ستادهای مناطق ۲۰ گانه انتخابات شهرستان داشته باشند.

فرماندار اصفهان با تأکید بر اینکه فهرست مدارسی که شعبه اخذ رأی در آنها دایر می‌شود به منظور اطلاع و اقدام لازم به نواحی ۶ گانه آموزش و پرورش ارسال شود، گفت: نواحی مختلف آموزش و پرورش بررسی‌های لازم را در خصوص مدارسی که شعبه اخذ رأی در آنها دایر می‌شود، به عمل آورده و نسبت به تأمین تجهیزات مورد نیاز و رفع نواقص آن اقدام کنند.

وی تأکید کرد: مسئولان ستادهای مناطق ۲۰ گانه انتخابات باید ظرفیت‌ها و امکانات موجود در منطقه را شناسایی و مورد استفاده قرار دهند.

فرماندار اصفهان اضافه کرد: مسئولان ستادهای مناطق ۲۰ گانه انتخابات فهرست شعب منطقه مربوطه را بررسی و مراتب را به کمیته امور اجرایی انتخابات فرمانداری اعلام کنند.

احمدی با بیان اینکه ما نیازمند ابتکار عمل در برگزاری انتخابات هستیم، تصریح کرد: ما فرآیند برگزاری انتخابات را همچنان طبق روش‌های ارزشمند و تجربه شده گذشته به پیش می‌بریم اما جوانان هستند که می‌توانند کار ابتکاری انجام دهند از این رو باید از آنها در ستادها و شعب اخذ رأی استفاده کنیم و ابتکارات و خلاقیت‌ها را نهادینه کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار