جانشین نمایندگی ولی فقیه در بسیج مطرح کرد؛

حفاظت از انقلاب اسلامی، رسالت بسیجیان/ دشمن به دنبال اقتدارزدایی از نظام مقدس اسلامی است

حجت‌الاسلام سرافراز با اشاره به تهدیدات امروز دشمنان علیه نظام اسلامی گفت: رسالت واقعی بسیجی محافظت از انقلاب است.
کد خبر: ۶۴۰۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۱ - 26December 2023

حفاظت از انقلاب اسلامی، رسالت بسیجیان/ دشمن به دنبال اقتدارزدایی از نظام مقدس اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام «کریم سرافراز» جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در جمع شرکت‌کنندگان در دوره توانمندسازی مدیران نمایندگی ولی فقیه در حوزه‌های مقاومت بسیج که امروز مرکز آموزش جوادالائمه علیه‌السلام در مشهد برگزار شد، با اشاره به شهادت سردار سید رضی موسوی، مستشار کشورمان در سوریه، اظهار داشت: شهادت، پاداش مجاهدان واقعی اسلام و انقلاب اسلامی است که در راه خدا از جان و مال خود مایه گذاشته و لحظه‌ای برای خدمت به مردم کوتاهی نمی‌کنند.

وی تصریح کرد: دشمن تلاش دارد تا حقایق و واقعیت‌ها را آنگونه که خود می‌خواهد به افکار عمومی ارائه کند اما جهادگران عرصه تبیین این هدف دشمن را باید خنثی کرد چراکه جهاد تبیین، رفع شبهات از جامعه را دنبال می‌کند.

سرافراز، تلاش خستگی‌ناپذیر و در میدان بودن را از الزامات جهاد تبیین عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی به عنوان احیاگر بعثت و زمینه‌ساز ظهور باید به رشد و بالندگی خود ادامه دهد.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در بسیج با اشاره به اینکه انقلاب پیشرونده است، تصریح کرد: بسیجیان باید برای این پیشروندگی برنامه‌ داشته باشند و از خط انقلاب اسلامی خارج نشوند.

وی بیان داشت: باقی ماندن در خط انقلاب به اندازه خود انقلاب اهمیت دارد چراکه دشمن با فتنه‌های مختلف به دنبال مأیوس کردن مردم از خط انقلاب است که البته تاکنون توفیق آنچنانی نداشته است.

سرافراز به قدرت رسانه دشمن اشاره کرد و افزود: دشمن می‌خواهد با استفاده از جنگ ترکیبی این گونه وانمود کند که نظام اسلامی ناکارآمد است اما اگر حقایق و دستاوردهای انقلاب اسلامی به درستی بیان شود هدف دشمن محقق نخواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار