همزمان با سراسر کشور صورت گرفت؛

رونمایی از مجموعه‌ ۴۰ جلدی «ره نامه» در دانشگاه گیلان

مجموعه «ره نامه» حاوی منویات راهگشای رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص سبک زندگی اسلامی-ایرانی در دانشگاه گیلان رونمایی شد.
کد خبر: ۶۴۰۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲ - 26December 2023

رونمایی از مجموعه‌ ۴۰ جلدی «ره نامه» در دانشگاه گیلانبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، آیین رونمایی از مجموعه ۴۰ جلدی «ره نامه» حاوی منویات راهگشای رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص سبک زندگی اسلامی-ایرانی و نحوه‌ نقش‌آفرینی در گام دوم انقلاب امروز همزمان با سراسر کشور در دانشگاه گیلان رونمایی شد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های گیلان در این مراسم گفت: مجموعه‌ «ره نامه» در قطع‌های جیبی و از سوی انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شده و تجلی قدرت تفکر و تحلیل رهبر معظم انقلاب در موضوعات مختلف زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی افزود: این مجموعه، مسیری راهگشا در راستای رسیدن به تعالی و کمال و تحقق تمدن نوین اسلامی ارایه می‌دهد و آحاد جامعه‌ی امروز بویژه نسل جوان می‌توانند از مجموعه‌ ۴۰ جلدی «ره نامه» بهره حداکثری ببرند.

فرید نجفی رییس دانشگاه گیلان نیز در این مراسم با اشاره به نقش بارز محتوای سازنده و اثرگذار مجموعه‌ ۴۰ جلدی ره نامه در تزکیه‌ی نفس و خودسازی جوانان پرشور و انقلابی جامعه، گفت: مجموع دانشگاه‌ها و مراکز علمی، طلایه داران ترویج این مجموعه‌ی رهگشا بین نسل جوان و حقیقت جوی امروز به شمار می‌روند و بی شک تاسی از رهنمود‌ها می‌تواند نقشه‌ راهی، سعادت دنیا و آخرت را برای نسل جدید جامعه بدنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار