نماینده ولی فقیه در استان همدان تاکید کرد؛

ضرورت ترویج فرهنگ مشاوره در سطح جامعه

حجت‌الاسلام «شعبانی» با تاکید براینکه ترویج فرهنگ مشاوره در سطح جامعه یک ضرورت است، گفت: بسترهای حاکمیتی خوبی در حوزه مشاوره و فرهنگ داریم، اما غالبا غیر فعال هستد و نیاز است این بسترها با ارائه طرح مناسب فعال شوند.
کد خبر: ۶۴۰۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۸ - 26December 2023

ضرورت ترویج فرهنگ مشاوره در سطح جامعهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام و المسلمین «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان در دیدار با مشاوران مرکز مشاوره و تحکیم خانواده، اظهار داشت: تشکیل این جمع از سال ۱۳۹۸ در شورای فرهنگ عمومی مطرح و امروز شاهد تحقق آن هستیم. در عرصه فرهنگی افرادی که بتوانند اندیشه و فکر را به میدان عمل بیاورند، کم هستند.

وی افزود: این مرکز باید در سطح شهر و استان معرفی و اقشار مختلف با آن آشنا شوند. شبکه سازی و توسعه فعالیت‌ها اولویت‌های این مرکز مشاوره باشد. 

حجت‌الاسلام شعبانی با بیان اینکه خانواده مقدس‌ترین و شریف‌ترین بنیان در اسلام و کار در این عرصه ارزشمند و مقدس است، افزود: نیازمند تولیدات رسانه‌ای قوی در فضای مجازی و تلویزیون در رابطه با خانواده هستیم.

وی با تاکید براینکه ترویج فرهنگ مشاوره در سطح جامعه یک ضرورت است، تصریح کرد: بسترهای حاکمیتی خوبی در حوزه مشاوره و فرهنگ داریم، اما غالبا غیر فعال هستد و نیاز است این بسترها با ارائه طرح مناسب فعال شوند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان یاداور شد: از بیان نکات آموزشی و مشاوره‌ای توسط مشاوران در زمینه خانواده در خطبه‌های نماز جمعه استقبال می‌کنم.

وی با بیان اینکه امروز باید خوب زندگی کردن را به خانواده‌ها و افراد آموزش دهیم، متذکر شد: تربیت نسل حاضر نیازمند روش‌های جدید است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها