نشست شورای هماهنگی دومین کنگره بانوان تاثیرگذار در یزد برگزار شد

نشست شورای هماهنگی دومین کنگره بانوان تاثیرگذار استان یزد به منظور بررسی اقدامات انجام شده، برگزاری نمایشگاه و نحوه برگزاری دومین کنگره بانوان تاثیرگذار در استان یزد برگزار و پیرامون مباحث مطرح شده بحث و تبادل نظر شد.
کد خبر: ۶۴۰۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳ - 26December 2023

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، نشست شورای هماهنگی دومین کنگره بانوان تاثیرگذار استان یزد به منظور بررسی اقدامات انجام شده، برگزاری نمایشگاه و نحوه برگزاری دومین کنگره بانوان تاثیرگذار در استان یزد برگزار و پیرامون مباحث مطرح شده بحث و تبادل نظر شد.

«فاطمه زارع بیدکی» مدیر کارگروه سیاستگذاری و حکمرانی در نشست شورای هماهنگی دومین کنگره بانوان تاثیرگذار استان یزد که با حضور جوادی، نماینده سرپرست امور زنان و خانواده استانداری یزد، دبیر علمی استان یزد و مدیران هشت کارگروه استانی در محل سالن جلسات بسیج جامعه پزشکی یزد برگزار شد، اظهار داشت: در کنگره ملی بانوان تأثیرگذار نگاه این است که اقشاری که کمتر دیده شده‌اند را ببینیم و محیط‌هایی که بانوان در آن‌ها تأثیرگذاری خرد و کلان دارند مورد توجه خواهند بود.

زارع بیدکی کارگروه‌های این دوره را شامل کارگروه‌های علمی و پژوهشی، کارگروه سیاستگذاری و حکمرانی، کارگروه گفتمان سازی و رسانه، کارگروه اقتصاد و کارآفرینی، کارگروه اجتماعی و فرهنگی، کارگروه فرهنگ و هنر و کارگروه ورزش دانست و هدف از تشکیل کارگروه‌ها را شناساندن عظمت زنانگی زن مسلمان در حیطه‌های گوناگون و الگوسازی برای اعتلای خانواده به منظور بهبود کیفیت جامعه عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه در این کنگره رهبری و مدیریت خلاقانه بانوان در کنار نقش آنان در خانواده مورد توجه قرار می‌گیرد، تصریح کرد: داوری در این کنگره به صورت جمعی صورت می‌گیرد.

همچنین در این نشست راهکار‌هایی برای هماهنگی و همکاری بیشتر در جهت شناسایی و معرفی بانوان تاثیرگذار یزدی و ارتقاء سطح کنگره ارائه شد.

دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار، ۱۳ دی ماه ۱۴۰۲ همزمان با ولادت حضرت فاطمه (س) و روز مادر در سراسر کشور به صورت همزمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار