حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه آمریکا در الشدادی سوریه

مقاومت اسلامی عراق پایگاه اشغالگران آمریکایی در الشدادی سوریه را با شلیک موشک هدف قرار داد.
کد خبر: ۶۴۰۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰ - 27December 2023

حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه آمریکا در الشدادی سوریهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المیادین، مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که مجاهدان آن‌ها پایگاه اشغالگران آمریکایی در الشدادی سوریه را با شلیک موشک هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که تخریب سنگر‌های دشمن (آمریکا) را در پاسخ به کشتار‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه انجام می‌دهیم.

هفته گذشته نیز، مقاومت اسلامی عراق اعلام کرده بود که پایگاه نیرو‌های آمریکایی در عین الاسد را در پاسخ به جنایات در غزه هدف قرار دادیم.

پیش از این، شبکه خبری المیادین نیز به نقل از منابع آگاه گزارش داده بود که پایگاه اشغالگرایان آمریکایی «التنف» و «الرکبان» واقع در مثلث مرزی سوریه، عراق و اردن با استفاده از پهپاد مورد هدف قرار گرفته است. بر اساس این گزارش، پهپاد‌های مذکور موفق شدند برفراز دو پایگاه آمریکایی پرواز کرده و آن را هدف حمله خود قرار دهند.

چند روز پیش از این نیز، گروه‌های مقاومت با پهپاد پایگاه اشغالگران آمریکایی در شهر الشدادی واقع در جنوب استان حس که سوریه را هدف قرار دادند. منابع رسانه‌ای از حمله پهپادی به پایگاه آمریکا در سوریه و وقوع چند انفجار در آن خبر داده بودند. المیادین گزارش داد که صدای چند انفجار در این پایگاه شنیده شده است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار